zwanger en ik denk dat hij vreemd gaat.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Meisje1990, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje1990

6 jan 2010
    79
    0
    0
    best NB
    Hallo allemaal,

Ik wil heel even mijn verhaal hier kwijt. en jullie mening is daarom ook van harte welkom.

Ik heb een hele lieve vriend sinds vorig jaar augustus en ben onverwachts door de pil heen zwanger geworden.
    Zijn vader was het daar niet mee eens en heeft mij toen gezegd het maar weg te moeten laten halen.
    Ik heb er toen voor gekozen om dat absoluut niet te doen waarop mijn vriend in de eerste instantie bij me weg is gegaan omdat hij nog geen "kleine" wilde.
    Hoe moeilijk dat ook was, hij is bij me terug gekomen en heeft mij ervan verzekerd dat hij voor mij en ons kindje kiest.

Door wat er is gebeurd met zijn vader ben ik daar thuis voorlopig nog niet welkom omdat zijn vader het nog niet kan/wil accepteren.
    Mijn vriend gaat wel elk weekend naar huis dus voor mij is dat al een heel vervelend gevoel omdat ik het idee krijg buitengesloten te worden.

Ik ben inmiddels bijna 20 weken zwanger en mijn vriend ging zich de afgelopen week anders gedragen.
    Ik kreeg echt het idee dat hij iets te verbergen had.
    Nou ja, hij zegt dan dat ik me daar absoluut geen zorgen over hoef te maken omdat hij nooit vreemd zou gaan.
    Dus ging ik daar ook vanuit want vertrouwen is nou eenmaal heel belangrijk in een relatie.
    Maar toch bleef hij geheimzinnig doen met zn telefoon.
    Hij zat in eens heeeel veel op Facebook en Whatsapp terwijl dat normaal alleen maar met mij was.

Afgelopen vrijdag kreeg ik een app van hem die niet voor mij bedoeld was en hij zei dat die voor zn zus was bedoeld.
    Die vrijdag werd ik ook toegevoegd op facebook door 1 van zijn vriendinnen op facebook en toen ik vroeg waarom ze me toegevoegd had gaf ze een heel raar antwoord van: Hou gewoon je bek!
    Dus ik over de zeik hem opgebeld waar het op sloeg dat iemand van zijn Facebook zo tegen mij praatte.
    Hij zei dat ik me niet zo druk moest maken.

Vannacht was de druppel, ik sliep slecht door het piekeren en het voelde gewoon niet goed.
    Ik controleer NOOIT zijn mobieltje, maar kon het nu niet laten.
    En Ja hoor, het meisje wat mij had toegevoegd stond bovenaan.
    Na heel het gesprek gelezen te hebben staat er in het kort in dat ze van plan waren af te spreken en dat hij zei dat hij haar leuk vind.
    Zij wilde liever vrienden blijven dus hebben ze dat zo afgesproken.
    Hij had tegen haar gezegd dat ik zn ex was en dat ik hem terug wilde en daarom nog op mijn Facebook had staan dat wij een relatie hebben. Toen ik hem ermee confronteerde kreeg ik het antwoord: Je hebt het toch gelezen? Er is niks gebeurd.
    We zijn alleen maar vrienden en ik wilde alleen maar kijken hoever ze zou gaan.
    Ik zou nooit met dr afspreken.

Nou ja omdat ik dus wel zwanger ben van hem en hem ook niet kwijt wil hebben we op een rustige manier gepraat.
    En hij weet ook dat ik dit niet zonder hem wil doen.
    Maar dan word hij boos, en krijg ik naar mn kop gesmeten dat ik in zijn telefoon heb gekeken en dat was prive!
    Ik weet dat het niet goed is geweest maar uiteindelijk ook niet voor niks blijkbaar.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen door mijn emoties heen.
    En zou graag jullie meningen willen horen.

Gr. Meisje

2. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heftig hoor. Maar ik vind dat jij veel meer voor je zelf zou moeten opkomen. Hij heeft een relatie met jou en dus niks met dat andere meisje te zoeken. Nu is het zij die vrienden wou blijven, maar als ze dus op hem in ging was het waarschijnlijk anders gelopen.

Ook jij hebt je waarde en omdat je zwanger bent en het kind wil houden wil niet zeggen dat jij zo maar alles moet pikken en accepteren. Zeker dit niet van je vriend. Hij hoort niet boos te worden dat jij in zijn telefoon hebt gekeken, maar jij moet boos worden om wat je er in hebt gevonden.

Mijn mening overigens...

3. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet hoe moeilijk het kan zijn, mocht je erover willen praten privé dan kun je me altijd een berichtje sturen!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Voor jezelf op gaan komen vanaf nu. De situatie is voor hem misschien niet leuk, maar het is nu eenmaal zo. Jij heeft zelf voor jullie gekozen, dan moet hij dat ook doen. En als iemand oo Facebook zo bijdehand tegen mij doet, dan zegt dat al genoeg.

Ik had met hem gepraat, en hem duidelijk gemaakt dat dit soort geintjes niet de bedoeling zijn. Hij mag kiezen, mij en de baby en NOOIT meer zulk gedrag, of andersom. Lekker flikflooien met iedereen, en nooit meer mij en de baby...

Heel veel succes en sterkte

5. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    Ja ik ben het met bovestaand eens... het is super heftig, maar in de eerste plaats wil je je baby in een stabiele situatie grootbrengen, neem ik aan. Daar past geen moeder in die zich constant zorgen moet maken of vader wel helemaal voor zijn gezin gaat! Hij maakt de keuze inderdaad, dan moet hij hem ook echt maken! En je mag best van hem eisen dat hij een duidelijke keuze maakt... Je hebt al genoeg aan je hoofd nu zonder al dat gedoe en dit hoort een gelukkige tijd voor je te zijn!

6. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Moeilijk maar wees wel alert en laat je niet alles gebeuren omdat je zwanger bent of van hem houdt.

Zoals ik het zie is er alleen niets gebeurd zover omdat het meisje in kwestie de boot afhield, maar had je vriend dus wel degelijk de intentie om met dit meisje af te spreken....

Wil je een partner die tegen je liegt en niet te vertrouwen is?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff moeilijk voor je dit.
    Je gevoel vertelde je al duidelijk dat er iets mis was.....gelukkig heb je in zijn telefoon gekeken anders had je dit nooit geweten!

Ik denk dat als hij de kans had gehad hij zeker vreemd zou zijn gegaan dus je moet je serieus afvragen of je wel een tweede keus wilt zijn?

Ook ben je straks een voorbeeld voor je kindje en dit is nu niet echt hoe het hoort.....een man die niet 100% voor zijn vriendin gaat die zwanger is. Het is namelijk ontzettend respectloos dat hij dit doet terwijl jij zijn kind draagt!

Ik kan nu wel hel hard roepen.....ga van die loser af......maar die keuze moet je zelf maken.
    Besef wel wat je kiest.......;) want dit is zoals ik het lees een ontzettende klootzak!

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dat hij contact zoekt met die meid om " te kijken hoever ze gaat" zou voor mij al genoeg wezen. Zou dit echt niet pikken en hem dat heeeel duidelijk maken.
    Zou die meid 1 berichtje sturen dat je nog gewoon een relatie hebt en zwanger van hem bent. Hij liegt tegen haar over jou dus zij word dus ook min of meer gebruikt. Is het voor haar ook meteen duidelijk...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is natuurlijk ook gewoon een l.lverhaal dat hij het alleen deed om te kijken hoe ver zij zou gaan. Zoiets geloof je toch zeker niet?

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Zou 't ook niet zomaar laten doen. Kies voor jezelf!

11. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Jeetjuh meis, wat een rot situatie :(

Ik begrijp heel goed dat jij van deze jongen houdt en graag samen met hem en jullie kindje een gezinnetje wilt vormen. Maar als hij nu al niet te vertrouwen is moet je je goed af gaan vragen of dit wel reëel is.
    De gedachten om hem te laten gaan zal vast erg zwaar zijn maar de kans is ook erg groot dat samen blijven met iemand die je niet volledig kan vertrouwen en waardoor je constant onzeker zult voelen over de toekomst en zijn eerlijkheid, zal net zo zwaar zijn...!!

Als vriendlief hier dit had geflikt had ik hem meteen weggestuurd. Maar misschien is het dat ik helaas meerdere exen heb gehad die vreemd zijn gegaan en ik daardoor heb geleerd dat je een vos zijn streken niet verleerd.

Heel veel sterkte met het maken van de keuze die het beste voor jou voelt...!!

12. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Wat mij al heel erg zou storen, is dat hij tegen anderen zegt dat jij zijn ex bent en dat terwijl jij zijn kind draagt!
    En betekent dat dat hij jou niet als zijn vriendin heeft aangegeven op FB?
    Ik heb zelf een keer zo een soort situatie gehad, toen praatte ik met een oud klasgenoot op FB die aangaf single te zijn en na een tijdje over koetjes en kalfjes te hebben gepraat vroeg die of ik met hem wilde afspreken. Niet gedaan natuurlijk omdat ik een vriend heb. Paar dagen later kreeg ik een mailtje van zijn vriendin :( zij had in zijn berichtjes gekeken en kwam mij dus tegen. Tja, ik heb dan maar mijn excuses aangeboden en uitgelegd hoe het zat. Vond het heel erg zielig voor haar, want ook al lukte het hier niet, je weet nooit waar die nog mee bezig is.
    In ieder geval zou ik hem laten merken dat je het meent en als je ooit erachter komt dat hij iets met een ander heeft (of probeert) je er een punt achter zet. Als hij eenmaal denkt dat die het bij jou kan flikken, zal die het doen ook!

Sterkte

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    heb je werk?kan je alleen verder?financieel bedoel ik dan,want dat zit er meestal bij tussen.misschien denkt hij dat jij toch niet bij hem weg kan omwille van de financieen en de zwangerschap en durft hij daarom zo met je hart spelen?hij is jou en de baby niet waard,dat staat vast.ik zou hem zeker laten voelen dat je ook alleen verder kan,kwestie van hem duidelijk te maken dat je niet zijn voetveeg bent.als hij er dan wat om geeft zal hij wel bang worden je te verliezen.
    je verdient beter hoor,probeer aub op een of andere manier zelfstandigheid te krijgen zodat je bij hem weg kan want hij heeft niks respect voor je.in het begin van een relatie zou en man stapelverliefd op je moeten zijn,je zou zijn prinses moeten zijn en met de jaren neemt dat soms wat af maar als het in het begin al zo is waar eindigt het dan??ik vind het echt heel erg voor je,weet maar dat er heel veel vrouwen zoiets meemaken,je hoeft je nooit alleen te voelen.

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tsjaa tis moeilijk..
    Maar ik zou zeggen, ren zo hard je kan bij m weg ;)

Je bent Zwanger, hij maakt het uit(dus laat je in de steek) komt terug..
    Gaat achter andere meisjes aan en verkondigt dat jij zijn ex ben?!!!:$

Nee sorry ik zie niets goeds in hem.. Kies voor jezelf en je kindje zou ik zeggen

15. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    heb je op jouw facebook duidelijk staan dat je een relatie met hem hebt, en zwanger van hem bent? Die meid heeft jou duidelijk opgezocht om eens lekker op je pagina te neuzen, en per ongeluk op vriend toevoegen gedrukt, haha valt zij even door de mand, daarom reageerd ze vast ook zo pinnig. Ik kreeg ook een uitnodiging op facebook van de nieuwe vriendin van mn ex, schreef haar dat ik wel begrijp dat het per ongeluk was, kreeg ik ook zo'n aso reactie terug. Die meid voelde zich een beetje betrapt...

Ik zou op mn facebookpagina overduidelijk maken dat jij samen bent met je vriend, en dat jullie er samen helemaal voor gaan met je beebje. Maak het desnoods lekker klef, kan hij dr ook niet meer omheen...

Ik zou hem niet direct de deur uittrappen, hij is wel de vader van jullie kind, en het is een domme actie van hem om te kijken of hij nog wel in de markt ligt, hij kan beter zn prioriteiten even bijstellen! ;) Gelukkig is er niks gebeurd, maar ik hoop echt voor je dat hij eerlijk is en blijft. Misschien is hij ook wel onzeker over wat er allemaal staat te gebeuren? Een kat in nauw maakt rare sprongen, maar mannen spannen soms de kroon hoor...

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    +10

17. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Ten eerste had hij toen hij besloot bij je terug te komen met zijn ouders moeten praten, want wat zijn vader doet is alles behalve fijn, hij heeft te accepteren wat zijn zoon besluit zolang die gelukkig is, hij mocht het best voor je opnemen..

Verder wat dat meisje betreft, je moet je oogkleppen afzetten, als jij het niet had gezien was er mss niks gebeurd met haar, maar mss wel met 3 andere..

Het is super moeilijk begrijp ik echt je krijgt toch een kind met hem, maar het is nu niet alleen jezelf waar je voor moet zorgen maar je kleine ook, wil je die daar door laten grootbrengen? Als hij tegen jou al niet eerlijk kan zijn en terwijl jij zijn kind draagt met andere gaat 'chatte'..

Ik hoop datje eruit komt! Liefss

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hoe is het nu? Al een beetje nagedacht?

19. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Wat een KL***********!!

Ik zou er meteen bij weggaan, hoe moeilijk ook!!!

20. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    +1
    hij heeft nu toch gezegd dat hij alleen wou kijken hoe ver zij zou gaan?
    Moet jij bij hem doen. Kijken of hij dat zo leuk vind.

Deel Deze Pagina