Nou ja... deze ronde slaan we dus al over... had sms gestuurd naar gyn wanneer ik ongi was geworden (had ie gezegd dt ik mst doen) kreeg geen reaktie... dus ik bel vorige week... zegt z'n vrouw ja t ligt moeilijk want er is een operatie en ik mt de dokter z'n afspraken verschuiven. Dus ik zeg maar meestal heb ik een vroege eisprong dus eigenlijk mag je me ook ih begin vd week zetten want dan ben ik thuis, vanaf donderdag mt ik werken en kan ik nt meer weg. Dus zij zeggen ja maar we hebben het toch liever op dag 12...ik zeg ok dan... geloof dag 12 vandaag of morgen... maar goed ik had zoiets van doe het nu begin deze week... nou ze ging me dus terugbellen ivm het verschuiven v die afspraken. Ik heb haar dus niet meer gehoord... en nu ik moet gaan werken heb ik ook geen tijd meer om vr die follikelmeting te gaan... Zou trouwens toch te laat geweest zijn haar gekozen dag ! Ik had nl gister heel erg steek in me rechterzij en vandaag nt meer dus volgens mij is dat eitje al lang gesprongen ! Je zou toch wel hé... maar blijf er rustig onder hoor... geloof dat ik het in de zomermaanden gewoon rustig aandoe en me al heel erg ga verkneukelen op mijn dansen dat ik mag starten in september
Nou ze heeft net gebeld... wou dat ik alles even liet vallen en langskwam. Met 2 kindjes hier kan dat zomaar nt en zeker omdat ik verder mst gaan rijden dan waar ze normaal zitten. Ik had haar duidelijk de data gezegd waar ik zat in me cyclus vorige keer en nu had ze zich een dag vergist... dus ze dacht dt ik nog iets meer tijd had. Vr de follikelmeting is het nu te laat maar mag wl nog maandag gaan om te kijken via bloedonderzoek of de clomid effect heeft gehad. Zo mis ik geen maand. En kan ik direct veranderen als dt nt zo was.
He Stientje Ik ben je ff uit het oog verloren maar nu zie ik dat jullie met de clomid zijn begonnen. Balen dat het niet helemaal soepel ging met de afspraak maar gelukkig is deze maand niet helemaal verloren nu. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent nu. Ik duim voor je! Dikke kus!
Dankje wel ! Lief dat je aan me denkt ! En wat is je meisje al veranderd zeg ... zo lief en zeker als ze lacht ! Dikke knuf !
Balen Stien, dat het niet zo vlekkeloos is verlopen, maar wel fijn dat de maand niet helemaal verloren is.
Hey lieve Stien, Wat fijn dat je kansen eindelijk wat groter worden en dat je zo positief kunt blijven! Dit moet gewoon goed aflopen! Ik denk aan je. Dikke knuffel Elvira
Dankje Elvira vr de lieve woorden en ook al tater ik niet mee bij de walvisjes... ik blijf meelezen en jullie stuk vr stuk volgen en hoop er ooit ook eens te mogen meedoen !
Nou 't is hier weer even raar... had net zo'n heftige kramp in me onderbuik in het midden. Ik ging naar toilet en had alweer wt lichtroze en bruin... niet veel maar is nog maar midden v me cyclus. Deze maand wordt het niet echt wat ... beetje griepje in huis en veel geslapen... maar dat bruinverlies is toch zo weer even
Nee hoor! Ik moet nog een hele tijd, voor die tijd ben je echt gearriveerd Stien! Niet de moed opgeven hoor. ik wacht op je!
Tja ik moest normaal clomid nemen, dat heb ik ook gedaan maar met mijn zieke meid en geen plaats meer ih afsprakenboekje vd gyn toen ik kon komen heb ik de echo en follikelmeting mt missen. En bijgevolg ook geen pregnyl spuit kn zetten... (Gyn ging net op verlof en er is enkel de vroedman op verplaatsing) Dus weet helemaal nt wanneer mijn eitje zou geweest zijn. Als ik het weer rond dag 11 heb gehad, zou dat kunnen maar dr het clomidgebruik gaat het lichaam ook anders reageren dan normaal dus heb er geen idee van. De ongipijn is alweer een beetje ah sijpelen dus weet helemaal nt waaraan verwachten. Volgende maand hoop ik wt meer duidelijkheid te krijgen maar zie deze maand als verloren ronde geloof ik. Maandag mt ik nu wel vr een bloedonderzoek nog bij de vroedman omdat ze dan wel nog kn zien of de clomid is aangeslagen.
hmm ik heb dit helemaal gemist wat een gekluns zeg! niet erg proffesioneel van de gyn en consorten! ik hoop in ieder geval dat je eitje wel benut is volgende keer gewoon streng zijn tegen die dames daar! knuff