Vanmorgen spuit gehad... nu maar weer afwachten hé ... heb wel de pech dt me ventje nt thuis is donderdag en vrijdag zien we mekaar ook niet We hebben beiden een etentje op het werk dus deze maand zal 't niks worden geloof ik... maar blijf nog steeds goedgezind hoor ! De vakantie is voor mij begonnen sinds vandaag and i feel GREAT !
oef ja dat valt idd wel erg verkeerd. Je zal eigenlijk morgen middag het best moeten klussen. Hmm nou dan maar vanavond zo laaaaat mogelijk! anders morgen ochtend?
Tja is de enige mogelijkheid vanavond of morgenvroeg ... nadien nt meer. .. De gyn zei best morgenavond maar dat kan nu eenmaal niet. We zien wel ... en anders volgende maand nieuwe kansen... 'k geef niet op !
'k Ga nu naar bed en wie weet zijn er vanaaf wel nog enkele die de strijd overleven tot donderdagavond !
Jeetje 't was vreselijk vroeg vd morgen ! Gaaaapppp ! Net al even gedut... ben de laatste tijd echt doodmoe.. niks meer fut voor... loop al een weekje met een griepje onder de leden en hoop er snel vanaf te komen... ! Iemand vrijwililger om de atsjoe en snufsnuf over te nemen ?
Allebei haha ... heb wel de dag na de spuit een hele dag in de zetel gehangen ....Nu weer wachten hé... voel me voor de rest niet anders dan anders.
Heeft er iemand vd pregnyl spuitertjes een idee wanneer ik ongeveer hoor ongi te worden met die spuit ? Ik heb 27 juni 's morgens de pregnyl gespoten...Dus vermoed op donderdag 28 juni een eisprong... tel ik dan vanaf 10 dagen ongi worden of gaat het anders ? Ik heb zonder medicatie een cyclus tss 21 en 27 dagen maar als ik nu zo tel heb ik met een minimum van 10d na de eisprong al 29d cyclus. Kan dat ?
Toch niet geklust donderdagochtend? Anders ga ik namelijk gewoon voor je duimen dat er sterke zwemmertjes tussen zaten. Het aftellen is weer begonnen. Heb je al een kussentje voor op het wachtbankje?
Jawel hoor Bibi wel geklust... maar weet enkel niet in welke versnelling ze stonden die zwemmers Heb veel last ve opgezwollen buik maar vermoed dt dat signalen zijn vd pregnyl. Bedankt alvast vr het zachte kussentje ! Mijn achterste heeft nog nooit zo zacht op 't wachtbankje gezeten ! Knuf xxx
Toch alweer het gevoel dat het niet is gelukt... i know 't is vroeg maar elke keer al juist geweest... hopen dat volgende maand een echte kans wordt !
Hoi Stien, Niet de moed verliezen, hoor. Geen bloed, geeft moed. Waardoor denk je dat het niet gelukt is, dan?
Zelfde als altijd, ongibuikpijn en tja dat gevoel dat het niks is... en dat is altijd al juist geweest ! Vannacht in me dromen bevallen ve kerngezond meisje... mst nog alles kopen luiers, kleertjes... de straten afgeschuimd om aan dit alles aan te geraken.. kan 't nog gekker ? Vr ik met de clomid begon had ik zoiets van dit is het... maar nu ik ermee bezig ben heb ik toch zo 't gevoel, lijkt wel of me lijfje er nt op reageert.. We zien wel maar ben er heel zeker van dat ik ongi zal worden daar de buikpijn hetzelfde voelt als vr de clomidstart.