van de clomid en pregnyl kun je ook buikpijn hebben. Kop op we houden de moed er nog in! (i know, ben net als jij )
Thanxxxx Natasja ! Ik doe me best hoor maar lukt nt altijd even goed ! Vandaag is een reageer me even op het huishouden af dag ! En heb met me mannetje afgesproken dat als ik ongi word we es lekker met ons tweetjes naar de film gaan. Heb ik iets leuks vr ogen ! Eens mt het ons toch es lukken hé...
Ja had het liever ook zonder gedoe gehad... maar ja als je 't echt wil heb je er ook heel wat voor over ! Hopelijk belanden we snel ih walvistopicje hé ! Je weet dat ik heel hard vr je duim ! Het gaat je lukken !
Inderdaad we gaan straks even lang mee als 't forum ! : Maar binnenkort breken we uit ! En nemen een sprong in n de walviszee ! Daar gaan we voor !
Stientje, eens moet toch de eerste keer zijn dat je er naast zit. Hopelijk is dit al heeeeeel snel. (vandaag al 1 dag overtijd! Hoe gaat het? nog geen ?)
Nee nog geen duiveltjes maar dat had ik ook verwacht ! Zonder meds ga ik nooit voorbij de 27d... nu al 28 maar met de clomid en pregnyl heb ik een langere cyclus vermoed ik nu maar hoelang net weet ik niet... is nog even afwachten ! Dankje vr 't supporteren !
Thanxxx allemaal ! Ga niet direct testen omdat ik vermoed dat de medicijnen en spuit mijn cyclus hebben verlengd. De dame ad lijn zei wel als er nog geen ongi was volgende week donderdag dt ik es mst langs komen. Ik probeer uit te gaan van minstens 10 d na de eisprong en zou dus minst zondag ongi horen te zijn.. Maar ongi word ik wel want ik voel helemaal niks nul noppes