Pas 10 hoor... dus niet veel ! Jullie willen me niet geloven hé haha maar 't is echt niet zo ! Die medicijnen hebben gewoon alles overhoop gegooid !
't is in ieder geval geen superkorte cyclus zoals die 18 à 22 dagen die ik ervoor had... Ik geraakte zonder de medicijnen wel nooit verder dan 27 dagen, met de medicijnen nu 30 maar IK BEN NIET ZWANGERRRRR echt niet hoor
Hoe weet je dat nou zo zeker? Je banner zegt toch echt 3 dagen over tijd, en dat is vast niet voor niets.
Ok test even mjin zwangerschapssymptomen Ik droom elke nacht ... is dat mogelijks eentje ? want is echt het enige dat ik kan bedenken hoor ! Ik heb geen zere boeben meer, mt nt meer plassen als anders, ben nt opgeblazen en eet ook niet meer ! Dus resultaat volstrekt normaal vr zover je stien kunt heten
Nee ik stond er niet mee op vanmorgen ! Maar dan sta ik er gewoon morgen mee op enne ik geloof er pas in al ik 18d na me eitje blijf dromen en het droog hou Maar jullie steun betekent veel vr mij ! Dankje wel ! Smak xxx
Thanxxx Liek vr het duwtje in de rug ! Ik blijf er heel nuchter over... pas als ik roze stippen zie of 2 streepjes kunnen we praten En liefst vr de walvisploeg is verdwenen. Knuf xxx
Nou inderdaad hoop zekers een aantal van jullie in de walvissenploeg te zien voor ik er uit ben hoor.. alhoewel ik nog behoorlijk wat te gaan heb hoor.... Liek.