Nou anders heb ik altijd vr ik ongi word een vreetbui van jewelste.. maar nu zit ik nog altijd lekker gezond... gewoon hazelnootjes, okkernoten, water... (geen cola en chips) als die vreetbui komt weet ik hoe laat het is... enne inderd calorietjes werken we er zo weer af ... jullie fluiten die eraf toch ?
En bij jou hoef ik nt te fluiten hé Prinses... ik zal een deuntje blazen... dat vult het buikje wat meer op !
Zal stilletjesaan blazen ok ! FFFF fffff ffffffffffffffffffffff ffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffff ffffffffffffffffffff fffffffff fffffffffffff en volgende week nog een deuntje ! Klonk het niet te vals ?
Hahaha lieve Bibi fluit ze... als het helpt mag je 9 maanden fluiten ! Smak ! Zou dat kleine bloedingkje nog een innesteling kn geweest zijn... is wel laat 10 dagen na eitje... geloof er nt echt meer in maar ja vragen staat vrij hé
Nou dan hoop ik heel snel nog andere symptomen te krijgen hoor want alleen met deze wordt het niks... Bij mijn andere kiddies werd ik omstreeks week 5-6 heel moee ! Hoop doet leven hé ! Hihi prinses fluit en stien blaast
Nee daar zit ik nog niet ... heb v de vorige zwangersch ook nt echt symptomen gehad hoor... op dat moe zijn en vieze ijzersmaak na.. oja en 2 x een innestelingsbloeding. Ik hoop toch echt wel dt ze eraan komen en nt op 't laatste moment weer gaan losbarsten. Kan me zo al inbeelden dat ik donderdag bel met de gyn vr een afspraak en 5 min nadien KABOEM ! Als je de eerste keer medicijnen gebruikt, weet je nt direct wat je te wachten staat ... Enige wt doen is met de beide beentjes op de grond blijven staan en er nuchter over blijven ! Bespaart de nodige teleurstellingen ... en kunnen we er vr volgende ronde weer tegenaan !
'k Weet het nt goed... snap het nt echt... gisteren hele dag niks bloedverlies zelfs geen drup... gisteravond nog even lekker gezellig gehad... ging naar toilet en een ganse spat helderrood bloed en vandaag weer helemaal niks meer.. Dit is dan toch geen ongi hé... normaal als ik ongesteld word zet het door maar nu buiten dat klein spatje zondagavond en gister dat bloedverlies niks meer... Is moeilijk om in te schatten wanneer ik met de clomid mt starten. Ik geloof dat ik er voorlopig ng mt vanuit gaan dat ik nt ongesteld ben. Wat denken jullie ?
Ja ik geloof dat ik dat maar es doe... als ze morgen nt degelijk zijn doorgebroken bel ik even... ik ben gewoonlijk de eerste 2 dagen goed ongesteld en dan mindert het... Leek me gister meer op gesprongen adertje of zo... was echt helderrood en dan niks meer. Ik zei nog aan me ventje : nou bedankt hoor om 't kraantje open te draaien... Zegt ie vanmorgen en ... ? Ik zeg tja t kraantje is alweer helemaal dicht !