Thanxxx Bibi ! Hier geen tranen meer ! Ik ben het al gewend... en dankzij jullie aanmoedigingen ga ik er weer 200 procent tegen aan ! Dikke smakkerd op al jullie bolle blozewangetjes !
even klein updateje : Zit ondertss dag 4 met clomid, niet veel last ervan gehad ; alleen last v slapeloosheid s nachts... gaaaaaaaaaaapppp lig elke nacht tot 1u wakker soms zelfs langer... nog 1 dagje en 'k kan weer gaan slapen Maandag 23/07 op controle vr meting echo en bloedonderzoek. Hopen dt de clomid en z'n werk heeft gedaan.
Dankje wel Natas ! Deze keer laat ik geen kans verloren gaan ! Dame had me beloofd om te bellen vr afspraak .. vr de meting... na 4 dagen had ze nog steeds niet gebeld.. dus maandag dacht ik a nee hé... je gaat er nt weer vr zorgen dat ik te laat ben. Dus gebeld en heb een uur gekregen ! NAHHHHH... we vertrekken vrijdag op weekend naar nederland O en als we maandag terugkeren mag ik onmiddellijk gaan.
Hey kom je nederland onveilig maken! hihihi Nou mooi dat de afspraak staat. Als ik bel dat ik ongi ben geworden krijg ik direct een datum voor de echo. Vervelend dat jij er dan achteraan moet bellen!
Ja ik had haar donderdag gebeld dt ik ongi was en toen zei ze : ik ben nu zelf nt thuis maar heb wel mijn agenda bij... normaal mt je dan maandag komen vr de meting... maar ik zal je terugbellen als ik alle gegevens en uren bij heb... maar dat deed ze dus niet ! maar toen ik terugbelde wist ze onmiddellijk weer wie ik was !
Dankje Bibi ! We vertrekken vanmiddag ! Hier is het al goed ah regenen ... maar daar is het naar het schijnt nog mooi ! Hoop dt het zo blijft ! Lief dat je aan me dacht !
ik ga je missen stien. hoe moet ik je nou op de hoogte houden.. Heel veel plezier en kom uitgerust terug. Geniet ervan. X- Lot
We hebben het leuk gehad dankje ! Hebben het gelukkig droog gehouden ! Zaterdag gezellig gaan thermaen met m'n msn vriendinnetje.. hebben genoten ! Vandaag vr de follikelmeting geweest.. 2 eitjes staan op knappen, dus verwacht vanaaf nog telefoon... waarschijnlijk morgenvroeg al spuiten WAAAAA mt het zelf doen Gyn zei wel dt me baarmoederslijmvlies niet echt verdikt... dus hij geeft me nu na deze keer nog 1 kans met de clomid en nadien sprak ie van spuiten met menopur.. maar zover hoop ik nt te moeten gaan ! Enne ik heb jullie gemist, Lot je mag me weer helemaal updaten nu ... ben nieuwsgierig... Natas al lekker gewend te zwangeren ? Nou ik ben er weer helemaal en ready to read
hey mooi! 2 eitjes! dubbele kansen! Super! idd, mijn baarmoederslijmvlies werd ook niet echt heel dik, wel met de puregon. Nou ik duim!