Dankje Marisha ! Ja jeetje met bibbeende handen, 3 druppels naastgespoten en wt bloed geprikt maar hij zit erin geloof ik ! Als ik 'm bijna in heb gestoken zegt me ventje, jeetje dat zou ik nooit of te nooit durven LOLBROEK ! Nu hopen dt het is gelukt hé !
Vanaaf niet ... gisteraaf wel enne morgenavond ook... Vanavond is ventje d'r niet ! We're going for gold ! Jij ook heel veel succes Marisha... jij wacht ook al veels te lang ! Knuf xxx
ja hoor, alleen vermoeidheid en af en toe een zeurende buik. mijn borsten voel ik als ik opsta van de stoel of van het bed, maar verder niks. duimen dat het zo blijft!
Eens ik vertrokken ben.... 'k Geloof dt ik deze maand maar es heel hard ook vr mezelf ga fluiten misschien helpt het ook !
Hoe is het hier Stientje...ik zie dat er druk gefloten wordt...is het weer zover.... Spannend weer...ben benieuwd! Wanneer is DE dag? Ik duim voor je hoor! Liefs Elmo
Dankje Elmo ! 't Is best nog even wachten hoor ... ik weet eigenlijk nt precies wanneer DE DAG is... maar even schatten... vorige keer met de clomid cyclus van 32 dagen ... maar dan was mijn eitje pas op dag 19... dan zou het 13 augustus zijn maar ik vermoed nu wel vroeger, eisprong nu met pregnyl op dag 14... dus cyclus van 27 denk ik... dan zou het al 8 augustus zijn. Dan nog 1 maand clomid en overschakelen op menopur spuiten..; De clomid maakt het baarmoederslijmvlies toch ng nt echt zo dik als het zou moeten zijn. Wachten duurt alweer lang... maar jullie sleuren me er weer doorheen hé ! Dikke kus xxx