Wat een prachtige fluitsymfonie ! Nu word ik zwanger in 1 - 2 - 3 ! Thxxx meidjes ! Jullie zijn me trouwe dinnetjes !
Vandaag beetje buiige stien Gisteren barbeque gehad met vrienden v mannetje... zat ik aan tafel met 6 baby's Heb wel even mt slikken hoor toen... de baby's worden volop geboren hier rondom ons ... vindt het allemaal super maar gister en vandaag heb ik zo'n dagje dat ik denk... ZUCHT.... en dan die vragen : wilen jullie geentje meer... wat houdt jullie tegen ? Ga ervoor... Zal wel ah druiligere weer liggen... hopelijk snel weer update v sunny stien..heb alweer het gevoel dt het niks wordt ook deze maand... terwijl dit echt wel een eerlijke ronde is geweest... met 2 eitjes op knallen en genoeg geklus ... 8) IK ga nog wat uitregenen en proberen straks even de muziek loeihard zetten dat helpt...
Lieve Stientje, Dikke knuff, ik denk aan je. Voel je je vandaag alweer iets beter? I hope so [-o< Liefs, Bibi
Hoop houden hoor! Over een paar maandjes zit je ook met tranen in je ogen naar baby's te kijken....maar dan omdat je die van jezelf voelt trappelen! Liefs
Thanxx bibi ... maar denk dt deze weer niks wordt... alle pregnylsymptomen zijn al verdwenen... en voel me niks anders meer dan anders...dus nu is 't wachten op de ongi... Hoe gaat het met jouw kleine meisje ? Liefs xxx
Hey Stientje, Is het niet een beetje te vroeg om al game over te zeggen? Je hebt maar een week of zo geleden je ei gehad... Ik blijf duimen hoor
Dankje Marisha ! Je bent lief ! Maar heb zo'n inwendige voorspellingsmachine die heel vervelend doet steeds... misschien mt we 'm ff saboteren. Alvast heel bedankt vr je steun ook Gaat het met jou ng een beetje ?
Vind het een goed idee om die eens te saboteren... mss helpt het wel een beetje Met mij alles goed, lief dat je het vraagt... zit in 2e helft van cyclus nu maar maak me geen illusies... als het er al een jaar een half niet vanzelf komt zal het nu ook wel niet lukken al weet je natuurlijk nooit Ben eerder aan het aftellen naar de HSG, nog 2,5 weekjes... en dan lekker vakantie
Wel ik ga heel hard voor je duimen ! Misschien helpt dt ook een beetje ! En een melodietje vr je fluiten ... heeft bij andere meiden heel goed geholpen ! Heel veel succes binnenkort ; hou me even op de hoogte hé en nadien even lekker genieten ve rustgevende vakantie ! Knuf xxx
Thnx Stientje, jij bent ook lief! Maar eerst ben jij aan de beurt en als er hier dan toch een fluitconcert moet zijn, dan eerst voor jou En ik hou je op de hoogte hoor!
Ik vind dat iemand die nog geen kindjes heeft en al zolang bezig is als jij moet voorgaan ! Ik heb er tenslotte al 2. Dus bij deze...
ik bedoelde gewoon dat jouw NOD voor de mijne lag Maar als je persé voor mij een fluitconcertje wil houden, hou ik je niet tegen hoor BTW, je derde is je nog evenzeer gegund hoor