Thxxxx ! MIsverstandje van mij dus Wat kunnen we toch mooie symfonietjes fluiten hé ! Ik blijf wel ng 9 maandjes vr je fluiten dan
hey stien, bij mij ging ook alles weer zoals normaal, borstenpijn nam af, mijn buik deed weer zeer.. maar zie, ik was toch zwanger!
Ik geloof dt ik op je golflengte zit... borstenpijn weg, en sinds deze morgen is de buikpijn er weer. Had je echt nt een ander symptoom buiten het wegblijven vh bruinverlies dan... dat er op wees dat het wel eens zwanger zou kn zijn... ik word v diezelfde symptomen as ever zo onzeker weer. Ik behoed me weer vr het duiveltjesplan.
Kayleigh doet het hartstikke goed. Ze is al goed gegroeid. Bij haar geboorte woog zij 3670 gr, en was zij 50 cm lang. Afgelopen maandag was zij 5415 gr. en 57 cm. Dinsdag gaan we naar het CB voor haar 1e prikje, aaahhhh En ik ben het met Marisha en Natasja eens: Niet te vlug opgeven hoor [-X
Wow Bibi wat gaat ze snel ! Plaats je gauw nog even een fotootje van je lieverd ? En dinsdag al eerste prikje... valt misschien nog wel mee. Mijn kindjes hebben bij het eerste prikje niet gehuild... dus ik zal duimen dat Kayleigh er ook niet teveel last van heeft ! En echt opgeven doe ik niet hoor, maar laat ons zeggen dat ik 99 proc erop vertrouw dat ik ongi word en 1 procentje dat ik zwanger ben. Blijf nog wel beetje optimistisch hoor is me 2de clomidronde en als de derde niet helpt wordt er verder met andere medicatie gestart. Alvast een dikke kus vr dinsdag...
nee echt helemaal niks anders dat het uitblijven van het bruin. ik lag dinsdag avond nog half huilend op de bank omdat ik niet ongesteld wilde worden (zere buik enzo) en woensdag positief! ik was zo verbaasd!
Ja da's heel frustrerend hé... ik erger me er ook verschrikkelijk in soms... je voelt de buikpijn en de ongi drukken maar ze komt niet. Van zodra ik dat voel zou ik het liefst onmiddellijk ongi worden... maar dan laten ze je nog even uitzweten... Maar je laat vr mij alweer een greintje hoop Natas dat er nog een beetje kans is.
Hé fluiterdje, jij hebt vast weer verse zeelucht gehapt om weer een partijtje te kunnen fluiten ! Heb je 't leuk gehad ?
Ja 't gaat nog goed... verwacht ze eigenlijk morgen of woensdag pas... maar de buikpijn blijft zeuren ...
Je mag weer stoppen met duimen hoor en fluiten ook.... de eerste druppeltjes vielen alweer. Nog 1 ronde clomid en dan menopur...