Updateje van Stien

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stientje, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vandaag alweer een klein beetje bruinverlies... ik denk dat mijn ei te vroeg is gesmolten en ik nu al de chocolade krijg :rolleyes:

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    We kunnen beter positief kijken. Misschien dat je ei, een klein cadeautje van de paashaas wordt. :) Die is lekker een holletje aan het uitgraven, en verliest wat aarde! ;)

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    :) :) :) haha Gekkerd... dat kan ook natuurlijk... zal vanavond ah wormpje vragen om al de juiste tunnel te voorzien ! :) ;)

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahahhahaha, veel plezier! ;)

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    ;) Stien zit nu nog na te lachen vh moddergevoel hahahaaaa !

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahahahahahaha!

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ben helaas echt ongi geworden vandaag ! Ik kan mijn lichaam nt meer vatten nu. Hoe kan dat nu na 2 jaar zonder pil dat mijn cyclus nu zo zit te schommelen en zo kort wordt dat er helemaal geen enkele kans meer bestaat om een beebje te laten groeien ?
    Ik heb vandaag nu heftig rood bloedverlies... maar had sinds vrijdag dag 16 al veel bruinverlies. Wat is dan nu mijn nieuwe cyclusdag ? Kunnen jullie helpen ?

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jeetje Stien, wat verdrietig om te lezen dat het nog steeds niet wil lukken bij jullie. Ik gun het jullie zo om nog een derde wondertje mogen te ontvangen!
    Ik hoop dat er ooit nog een wondertje mag gebeuren bij je (het liefst natuurlijk heeeeel snel!)
    Voor nu wens ik je een heerlijke vakantie met de kids.
    Ik denk nog steeds aan je (ben hier door drukte de laatste tijd ook wat minder geweest)
    Mega dikke kus en knuffel van je musketiermaatje ;)

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    He, jammer! Je hebt inderdaad erg korte cyclussen. Ik ben niet helemaal op de hoogte van de onderzoeken die je al gehad hebt, kun je daar nog iets over uitleggen?

En de eerste cyclusdag is dan, denk ik, vandaag. Ze zeggen dat de eerste dag, de dag van rood bloedverlies is. Dus, als ik jou was zou ik vandaag aanhouden.

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Thxxx meiden, heb even een lekker solo huilbuitje gehad... vanaf morgen gaat het vast weer beter. Thx Elvira, is fijn dat je af en toe nog komt aanmoedigen... geeft een heerlijk steuntje in de lucht.
    Prinses ben al zelf onderzocht geweest, mannetjes zwemmertjes zijn al onderzocht... alles bleek ok te zijn... al enkele keren op de echo de rijpende eitjes gezien dus ook een eisprong. Mijn gyn dacht dat het nt lukte vd vermoeidheid wat ik dikke **** vind zijn net me kids die me opmonteren en me levendig maken. In al die tijd had ik echter nog nooit een cyclus zo kort... Probeer optimistisch te blijven en vrolijk te zijn... gelukkig dat de kinderen me daar heel goed bij helpen. Maar soms doet het toch echt wel even pijn...

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Armpjes open, en daar komt hij:

kkkkkkkkkkknnnnnnnnnuuuuuuuuuuuffffffffffffffffffffff!

Huilen lucht op. Ik zou wel de korte cyclussen nog eens bespreken met de gyn. Dat lijkt mij 1 van de redenen dat het niet lukt.

Kus

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje Prinses vr de lekkere warme knuf... heb ik nu zo'n nood aan..
    Ventje is trainen dus mt het effen alleen stellen.
    Dus jullie aanmoedigingen en een grote zak dorito's ;) helpen me er weer doorheen. En ik ga echt met me ventje praten ... en dan ga ik een afspraak maken.
    Knuffie xxx

13. Niet meer actief

Ik zou voor je schommelende/korte cyclus wel even naar de huisarts gaan, misschien is dat inderdaad de reden dat het lang duurt.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoe snel was je zwanger bij je twee kinderen?

15. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Bij Xanthe na 5 maanden, bij Noah na 3 maanden... niet te snappen hé ...
    Enne Swissa thx for caring... ik denk dat ik nu echt maar es in aktie ga schieten.

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Inderdaad vreemd.
    Heb je ook al een hsg-onderzoek gehad (ivm verklevingen of zo)?

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nee nog niet... wat doen ze dan precies ?

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dan maken ze een foto van je eierstokken, om te kijken ofde eierstokken en eileiders niet verstopt zijn. Ze spuiten contrastvloeistof door de eileiders.

Euh, ik ben geen gyn hoor, dus weet niet of dit zin heeft bij jou. ;)

19. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nee tuurlijk weet ik maar apprecieer die luisterende oortjes. Helpt me over het rotste heen tegen me mannetje thuis komt !
    En misschien mt ik er maar es over praten als ik geen 5 maanden meer mt w88 op een afspraak bij de gyn.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Welke onderzoeken heb je wel gehad?

Deel Deze Pagina