Héééééééééj ja soorry mst ook werken, direct na werk met me 2 kids erheen. Goed nieuws, superdik slijmvlies schrok er zelf van ... 2 goeie eitjes die geiljk op gaan, nog steeds hihi... eentje van 18 mm en eentje van 20 mm. Nu mag ik even stoppen met menopur spuiten en dan woensd pregnyl zetten... en dan... spannend afwachten ! Thanxxx lieverds vr jullie interesse
Waarom heb ik nu ook die idee ? Haha... en anders maybe next time lucky shot... maar dit medicijn helpt en de gyn heeft er veel vertrouwen in dus wie weet ...
Nou, we blijven dan duimen voor woensdag hoor! En voorlopig... klussen maar Je weet maar nooit waar het al goed voor zou zijn
't Zal wel moeten hé haha blijven klussen.. ventje is er donderdagavond nt als ie er mt zijn... heb gezegd dat als ie nt vr 12u thuis is... dat ik hem met handboeien vastmaak
Ow zeg, zo'n slijm en twee eitjes en nu gaat je mannetje tegen werken Hou de handboeien maar klaar! Hoop dat alles goed komt!
Volgens mij heb je het zoooo druk met oefenen dat je zelfs geen tijd meer hebt om even online te komen Wou je alvast heel veel succes wensen met de pregnyl vanavond... misschien de wegwijzertjes ook al zetten zodat de zaadjes zeker de weg vinden Veel liefs en een dikke knuffel!
Nee hoor maar heb gewerkt vandaag... ben meestal pas 's avonds online... beetje druk met de kids... En de pregnylspuit heb ik vanmorgen al geprikt... mijn colleegje was even zo lief om de kinderen vd klas op te vangen, zodat ik even in de andere klas spuitje kon zetten. Hoop je gauw nog es te horen ... dikke knuf xxx En vanavond na de dansles ja... dan wordt het de eierdans hé... kan het donderdag dan niet ... hoop ik dat ze nog een dagje meedraaien
Goed nieuws Stien! Fijn om te lezen. Ik duim me ellendig...Zorg jij maar voor die handboeien, dan gaat het vast helemaal goedkomen! Kuss
Dankje Elvira Zou fijn zijn mst mijn goed gevoel uitkomen ! Jij al lekker the final countdown begonnen ? Wat gaat de tijd snel ! Veel succes straks met de bevalilng !
We zijn begonnen ad lange wachttijd van ong 13d... ventje was gister op tijd thuis dus geloof dat de kaarten nu mooi liggen... hopen dt er nu eentje de juiste bewegwijzering vindt en dan een lekkere hangmat om 9 maanden i te schommelen !
Aaaaah, gelukkig was je mannetje op tijd thuis! Als de wegwijzertjes hun werk deden kan het niet meer mis gaan he! Vervelend toch altijd he, dat wachten... Bij mag het nu ook wel vooruit gaan hoor! Nog 11 daagjes... laten we hier weer een fluitconcertje organiseren