Updateje van Stien

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stientje, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    knuffiepuffie stien! je bent niet alleen, je hebt ons nog!

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jullie zijn lief ! Dankje ! 't Is even een beetje somber in mijn leven... mijn grootmoeder is zaterdag overleden... Heb veel van mijn jeugdjaren daar door gebracht en nu blijf ik een beetje leeg achter.
    Op vlak van komende NOD.. vrees ik dat het alweer niks wordt... ik voel echt helemaal niks ... ook geen restanten van de pregnyl. Doorheen dit alles ben ik mijn vertrouwen in ooit nog zwanger te geraken kwijt. Ik hoef nt te klagen ik heb 2 lieverds van kinderen.... maar dat ene onopgevulde plaatsje kan ik nt zo goed wegcijferen. Ik probeer er nu van uit te gaan dat binnenkort wel weer het zonnetje zal schijnen maar er nu even een donker wolkje voor hangt.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ach jee, gecondoleerd meis.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat is inderdaad erg verdrietig. Heel veel sterkte!

5. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Gecondoleerd met je grootmoeder, dat is een heel groot verlies. Heel veel sterkte.
    Ik hoop dat je je gauw weer wat sterker voelt.

Knuffel Davalee

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dank je wel ! Jullie steun betekent veel voor me xxx

7. Niet meer actief

gecondoleerd met je grootmoeder
    heel veel sterkte meid :)

8. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Gecondoleerd Stientje, wat kan alles even donker lijken soms.
    Toch blijf ik hoop houden dat het voor ons ook een keer roze komt.
    Hoop dat het zonnetje snel weer voor je gaat schijnen.

Groetjes Erna ;) ;)

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Gecondoleerd meid, heel veel sterkte met alles!

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje wel ! Ons buitje gaat nog even door, ... ik zit nu 8 dagen na me eitje en heb al licht bloedverlies ... ik snap er al helemaal niks meer van !

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gedverderrie! Ik hoop dat het een innesteling betekent.

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Denk het niet hoor lieve Prinses... is nog niet echt doorgebroken maar als ze doorbreekt is 9 d na me eitje ook nt positief want ik dacht dat er minst 10d nodig waren dus heb ik weer een te korte luteale fase.. Ik probeer mijn weekend maar alvast goed genoeg opgevuld te krijgen dan kan ik snel weer opnieuw gaan spuiten. Ik mt dit weekend nog gaan dansen, boodschappen doen schoolwerk in mekaar boksen dus dan hoop ik er minder aan te denken. Damnz hé had er deze keer zo'n goeie hoop in !

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gecondoleerd Stien :cry: Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent als je zoveel tijd samen hebt doorgebracht.

Verder ook stevig balen dat je alweer bloedverlies hebt....Ik hoop dat het nog niks te betekenen heeft, maar je kent je eigen lijf toch het beste...

Dikke knuffel, ik hoop dat de zon weer snel voor je gaat schijnen...

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje Elvira ! Ik geloof dat ik morgen ga aanrekenen als eerste cyclusdag... nu blijft het nog bij bruinverlies maar morgen is dat vast al rood ! Kan ik maandag of dinsdag opnieuw gaan spuiten. Ik geef mezelf nog 2 cycli en als het dan nt is gelukt hou ik ermee op... hoe graag ik het ook wil... 2jaarenhalf wachten is genoeg. Dan weet ik dat mijn leven aan dansen is voorbestemd !

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoop voor je dat 1 van die 2 pogingen je geluk zullen brengen!
    XXX

16. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dat hoop ik ook echt maar zoniet mt ik me er toch bij neerleggen hé... Dan ga ik gewoon hopen dat het dansen me meer succes brengt ! Veel succes straks met de bevaling ! Knuf xxx

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Aaarrrggg :x Neen he, ik kijk eens even een dag niet en dan dit... had nochtans geprobeerd om die rode mannekes tegen te houden hoor! Hoop dat het niet is wat jij denkt dat het is maar dat het gewoon een innestelling is (lekker eigenzinnig!). Het is je echt gegund hoor!

Of misschien hoop je stiekem gewoon volgende maand samen met mij te zwangeren? :D :D :D

18. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Spijtig genoeg krijg ik meer en meer rood dus volgens berekening te weinig dagen... morgen eerste cyclusdag dus.. Merkte het Marisha dat je ze probeerde tegen te houden... er kwam er steeds eentje tegelijk binnen... ;) Ik ga ze dan ook deze keer een heuse rondleiding geven zodanig dat ze alles goed gezien hebben en niet meer mt terugkeren omdat ze nog een plaatsje vergeten waren. En dus hopen dat we er dan samen voor gaan hé :D

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oh Lieve Stien,

Ik lees het nu net pas van je oma. Gecondoleerd lieverd.

Wat balen dat ook nog de duivels zijn aangeland. Succes alvast met spuiten volgende week.

Liefs,
    Elvira

20. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje wel Viertje ...
    Pak je buikje ook maar lekker warm in... ff lekker uitbalen en dan weer met volle moed er tegenaan !
    Kuzz xxx

Deel Deze Pagina