Buiten inwendige echo, uitstrijkjes en bloedonderzoek nog niets. Er werd ook niet verder gezocht omdat hier niets opvallend of anders uitkwam. Hoopte dus daarom dat het alsnog vanzelf zou gebeuren.
Mmm, dan denk ik dat je toch nog een hsg-onderzoek zult gaan krijgen, om uit te sluiten dat de eileiders dicht zitten. Hoe laat komt je mannetje thuis? En gaat het alweer iets beter met je?
Wie weet kunnen ze hiermee toch iets vinden ! Dankje Prinses ! Mannetje is nog niet thuis... maar had heel veel steun aan jouw praatje... Echt waar ! Dat absorbeerde al heel erg veel traantjes ! Heel erg bedankt ! Knufje xxx
Ik ga nog niet naar bed. Dus ben er nog even voor je. Als je nog iets te spuien hebt, dan.....spuien maar!
Wij mogen na al die tijd toch es eisen ? Vr jou deze maand nog en in mei legt deze vogel dan ook een ei.... blijven we nog beetje in elkaars buurt ook
Joepieeeeeeeeeeeee ! Ook ik ga starten... vandaag afspraak gemaakt met de gyn. Ik kan maandag al langs vr een bloedonderzoek. 23 mei worden de resultaten besproken hiervan en wordt er bepaald welk handelingsplan ze gaan opstellen. Ik ben zo blij ! Eindelijk iemand die me serieus neemt !
Dank je Natas ! Had een heel leuk gesprek met de dame ad telefoon... ze vertelde me al heel uitgebreid wat er allemaal stond te gebeuren... weet waar ik voorsta en dat geeft me een overweldigend ontspannen gevoel. Voor het eerst in lange tijd valt er een blok van me af. Niets wordt verplicht, je maakt zelf de keuze wt je wel of niet wil. De praktijk is op 10 minuutjes van mijn huis dus ik hoef nooit mijn andere schatjes er vr te verwaarlozen wat zeker en vast mijn belangrijkste argument is. Ik heb zo'n lieve kids ze maken mijn hart gewoon ah smelten... Deze morgen stond NOah op legt ie z'n armpjes om me heen en zegt : jij bent de liefste mama vd hele wereld. ZUCHTTTT smelt. Zo'n uitspraak maakt me de gelukkigste mama ter wereld !