Hij vermoedde 2 jaar geleden als vanzelfsprekend dat het net als de vorige keren supersnel zou gaan... maar de natuur was hiermee niet akkoord. En aangezien het voorlopig alleen nog maar over onderzoekjes vr mij gaat heeft ie geen bezwaar... Vermoedelijk ligt het nu toch echt aan mij, mijn lichaam is helemaal ontregeld... en de vrouw ad telefoon zei dat ze dan waarsch met enige stimulans het boeltje wl op gang zouden krijgen (hoop ik) Een vorig onderzoek op me mannetje gaf aan dat 'r met de zwemmertjes niets mis is... dus zullen ze waarsch wel met mij gaan starten.
Hey lieve Stientje, Wat goed zeg, eindelijk schot in de zaak! Nou Stien ik hoop dat er gauw wat duidelijkheid komt. Dikke kus
Dankje Elmo... er valt 'n zwaar steentje van me af nu ! Voel me met deze beslissing stukken opgeluchter
Hee Stientje heb ff je verhaal meegelezen, kan me voorstellen dat je nu wat opgeluchter bent, overigens hebben wij bijna dezelfde naam! Succes met je traject hier.
Hee Stientje heb ff je verhaal meegelezen, kan me voorstellen dat je nu wat opgeluchter bent, overigens hebben wij bijna dezelfde naam! Succes met je traject hier.
Dankjewel STienke ! Ik wil jou ook heel erg veel succes wensen en hoop dat via ICSI jullie wens heel snel vervuld mag worden ! Liefs xxx
Morgen de eerste aanloop tot een spannend avontuur... ben benieuwd hoe dit allemaal zal aflopen ! Vele spannende dingen samen, volgende week hoop ik eindelijk te horen wt ze vonden vd dansauditie ook ... brrr ik barst bijna ! Bibbers enerzijds maar anderzijds een voldaan gevoel dat er eindelijk wat wordt gedaan !
Lieve Stientje, ik wil je even veel succes wensen voor morgen. Het gaat er nu dan toch eindelijk van komen. Hopelijk gaat het je veel geluk brengen! Liefs, Bibi
Dankje wel lieve Bibi ! Fijn dt je nog steeds kmt supporteren ! Hoe gaat het met je ? Mis je wel hoor... Hoop dat alles goed met je gaat ! Dikke knuf xxxstienxxx
Stientje, Heel veel succes morgen. Ik hoop zo voor jullie dat jullie wens nou snel werkelijkheid zal worden! Zet hem op he! Dikke kus, Monique
Dankje wel Monique ! Super om jullie af en toe weer es te horen ! Gaat bij jou ook alles goed ? Liefs xxx
Leuk dat je er naar vraagt. Bij mij gaat het op en neer, maar geniet wel van het zwanger zijn. Zeker nou ik mijn kleintje heerlijk voel dollen in mijn buik. Alleen moet mijn lichaam heel erg wennen aan het zwanger zijn, dus die gooit af en toe eens wat kwaaltjes voor mijn voeten. Maar sla me daar dapper doorheen en probeer er het beste van te maken. Zekers als ik dan hier eventjes bij jullie langs kom dan weet ik dat ik zo blij moet zijn met dit kleine wondertje. Hoop dat jullie stap om toch die MMM in te gaan, heel snel wat opleverd! Sterkte meis en zet hem op, maar jij kan het! Kus Monique
Dankje wel Monique ! Fijn dat je er zo van geniet ! Heb je veel kwaaltjes ? Is best wel lastig waarschijnlijk... maar je mag al bijna gaan aftellen hé en je krijgt er binnenkort zoiets moois vr in de plaats ! Laat nog af en toe wat horen hé en thxxx for the support ! Liefs
Met mij gaat alles nog steeds helemaal top. **Thanks for asking** Ben nu lekker met verlof en geniet van het mooie weer. Was nieuwsgierig hoe het vorige week was gegaan, maar lees in je onderschrift dat je nog tot 23 mei moet wachten. pppffff, wat een lange tijd zeg. ](*,) Ik hoop dat het snel voorbij vliegt en dat het snel de 23e is. Denk aan je O Liefs, Bibi
Hey Bibi, ja inderdaad enkel de bloedtesten bij mij zijn gebeurd... de resultaten hiervan, de uitslag vd zwemmertjes krijg ik pas 23 mei. Op basis daarvan en het inwendig onderzoek wordt een behandeling voorgesteld. Ben er nu beetje minder mee bezig in deze wachttijd, ga er van uit dat het zonder hulp toch niet zal lukken dus geniet tenvolle vh mooie weer, de rust, de kindjes. Voor mij mag het alle dagen zomer zijn ! Ben nog nooit zo rustig geweest Take care en hou me op de hoogte hoe je vordert hé meissie ! Knuf xxx
Volgens mij ga ik weer vr een korte cyclus. De buikpijn en ongizeer is alweer aanwezig. Weer een cyclus van 18 d ? Zucht....
Volgens mij ga ik weer vr een korte cyclus. De buikpijn en ongizeer is alweer aanwezig. Weer een cyclus van 18 d ? Zucht....
Ik kan me voorstellen dat je er van gaat zuchten. Maar je hebt nog geen bloed gezien, dus vrees nog niet. En anders heeft de gyn vast wel een oplossing! Dikke knuffel!
Thanx Prinses ! Ben er heel nuchter over... heb me net goed afgereageerd op me huisje, gestoft gestofzuigd, kokkerellen ondertussen. 2 kindjes zijn thuis ; heb een zieke meid die me aandacht vraagt. Vanaaf ga ik me even helemaal kalmeren met 2u grey's en dan voel ik me weer helemaal op en top !
He Stien Ik zie ineens dit topic van je. Ik weet niet wat ik lees, wat *** dat je nog steeds zo loopt te tobben zeg. Wel fijn dat je nu eindelijk serieus genomen wordt en dat je nu naar een behandeling uit kan kijken. Ik hoop zo voor je dat het een wondetje voor je gaan bewerkstelligen! Ik duim voor je meid! Dikke knuffel!