Dankje Harley ! En inderdaad, ik word hier stilaan ook een ouwe rot De tijd kruipt nu traag voorbij ih wachten op de resultaten... en dan weer ih starten v ev behandeling. Zolang er maar iets is dat me helpt ! Trouwens vr jou nog es v harte gefeliciteerd met je prachtige dochter ! 't Is een hartenstelertje hoor !
Hé Yake alles ok ? Lukt het allemaal nog een beetje ? Enne dat wachtbankje zal ik heel snel gaan afdonderen vrees ik, heb al sinds dag 16 krampen in me onderbuik dus het duurt niet lang meer... het mag vr mij nu heel snel 23 mei zijn ! Maar euuuu dat kopje thee wil ik wel !
Ja 't is me rekord hahaaaa maar ik word ongi hoor zeker weten .. heb schele koppijn en buikpijn ook. Ik warm me vast op om te springen ! Want jij Prinses hebt toch springverbod hahaaaa ! Thx meiden vr the support ! Heb gisteren ook de YESYES... gekregen dus vanaf volgend schooljaar mag ik juf streetdance zijn woohooooo ... dus mag nog ongi worden nu... dit goed gevoel over dansen neemt niemand me al meer af ! Weehaaaaaaaaaaaaa ! En anders ga ik maar streeten met een dikke buik
Gefeliciteerd met je job! Toch gelukt he? Enne, hebben je andere kids je nog een beetje verwend vandaag?
't Wordt geen fulltime baan hé .. enkele uurtjes dansles geven buiten de schooluren, voor de rest blijf ik gewoon kleuterjufje hoor maar ben er zo blij mee... Ik heb slechts 2 droomwensen nog in me leven en daar komt er nu al eentje van uit ! Ben zo gelukkig ! Van Noah kreeg ik een mooi schilderijtje met een gedichtje en een dikke kus, van Xanthe een hartenbloem gevuld met snoepjes en een versje met veel kleine kusjes overal ! Ook al komt de ongi vandaag ! Ik ben de gelukkigste mama ter wereld nu ! Heel erg bedankt vr jullie lieve steunende berichtjes Kus en Knuff ! Prinses, niet springen hé !
hahahahaha, is een grapje hoor! Vanwege het springverbod. Ik hoop dat het wat uihaalt, maar ik heb steeds de neiging om broek te gluren. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het wegblijft!
Wat je zegt ! Ik heb gewoon alle signalen van ongi, vreselijke hoofdpijn, buikpijn, geirriteerdddd met de grote G... waarom komt er nu niets uit ? Ik denk dt ik het er maar es ga uitspringen ! Maarre Prinses niet meehuppen hé... 'k plak wel even je voetjes vast
Ik zal niet meehuppen (althans proberen). Ik heb ook steeds het gevoel dat het ieder moment kan losbarsten!