Updatje van Nancy

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nancy, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lieve Nancy,

Ook mijn duimen draaien op topsnelheid! Ik hoop dat je vrijdag goed nieuws mag krijgen en dat jullie wondertje er binnen no-time zal zijn!
    Hou je taai lieverd. Je geduld wordt vast snel beloond!

Kus Elvira

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    nancy het gaat er niet om de frequentie die je hier bent en hoeveel je naar anderen post ( voel mij zelf ook wel eens schuldig als ik meer vraag dan post)
    Het gaat er om dat als jij je verhaal kwijt wil dat je hier je steun kan vinden van meiden die geen onderscheid maken in minder of meer posten.
    Ja het is en blijft moeilijk, ik zie hier in ruim 1,5 jaar tijd mensen zelfs voor de 2 keer zwanger raken. Ik gun het iedereen van harte maar ik wil dit ook zelf snel mee mogen maken....Maar weiger nog steeds om mijn leven daar op in te richten hoe moeilijk dat soms ook is.
    Ik probeer vooruit te kijken en niet om mij heen ( mijn , onze tijd komt heus ) liefs. LIEK.

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    nancy,
    hopelijk is er vrijdag goed nieuws voor je.
    ik zal aan je denken en voor je duimen.

veel liefs lydia

4. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel meiden!
    Heb weer de eerste follikelmeting gehad.
    Helaas weer niks te zien. :(
    Er waren wel eitjes te zien, maar ze waren niet actief, of wel ze groeien niet. Zoals het er naar uit zag moest ik er geen rekening mee houden dat er aanstaande maandag wel wat te zien valt.
    Ze willen nog 1 keer met clomid 150 mg proberen hierna, daarna moet ik gaan spuiten. De kans dat dan wat gaat groeien is natuurlijk groter. Als er wat groeit, moet er nog een samenlevingstest gedaan worden. :(
    Mijn man zat in de auto op de terugweg, keek me eens aan en zei: "schat, we zijn er nog lang niet heb ik het idee". Ik zeg: niet zo negatief denken, let maar op over een paar maandjes heb ik eitjes die allemaal groeien. Dat komt misschien wel dat de kans nog steeds bestaat dat we uit Limburg weg moeten. Als we over een paar weken weten of we kunnen blijven, dan is er toch stiekum wat innerlijke stress bij me weg. Eind maart weten we meer hierover.
    Ik voel me verder prima, heb nog nooit zo'n zin in carnaval gehad! ALAAF :D
    Ik ben ook niet meer zo teleurgesteld als ik te horen krijg, er groeit weer niks in je! (gelukkig maar). Ik denk mijn tijd komt nog wel. :)

Groetjes van Nancy

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad meid, positief blijven hoor!
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is vor je man en voor jou. De MMM heeft ook ups en downs, niemand heeft ook ooit beweerd dat het makkelijk is ;)
    Beleef het en geniet van de dingen om je heen, oa Carnaval!
    Liefs Elmo

6. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ga ik zeker doen Elmo, ik ga nu met onze labrador lekker het bos in, ben ik lekker 1 1/2 uur met hem weg. Misschien nog effe wat drinken onderweg. Gezellig. :D
    Groetjes Nancy

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen meis dat er nog steeds niet te zien was...Vind het wel super dat je zo positief blijft. Daar kom je ook het verste mee!
    Ik blijf je volgen hoor enne geniet van alle leuke dingen om je heen!

8. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ben maandag terug geweest: niks te zien. Moest morgen terug, vandaag ervoor bellen. Aangezien ik morgen de hele dag moet werken en vrijdag de hele ochtend, konden ze me morgen en vrijdag niet plaatsen voor een echo.
    Nu heb ik geprobeerd om vandaag terug te gaan. En ja hoor ze hadden nog plek: om 15.45 uur kan ik terecht. :)
    Kan ik morgen weer aan de nieuwe kuren provera en clomid beginnen. De volgende kuur die dan hierna zal komen zal een spuit kuur zijn. :(
    Hou jullie strakjes op de hoogte.
    Groetjes Nancy

9. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Vanmiddag in het ziekenhuis geweest: we zagen een eitje van 9 mm. Arts heeft inmiddels overleg gehad met andere collega's, en heeft me terug gebeld: Ik moet de komende cyclus aan de hormoonspuiten. Clomid reageer ik toch niet op, dus ze zagen niet de nuttigheid om nog 1 ronde met clomid verder te gaan. Volgende week krijg ik de uitleg hierover. Vindt het nu wel spannend worden. We gaan nu het volgende traject in.
    Ben toch wel blij dat ik niet nog 1 maand clomid moet slikken, ik voelde toch al met de klompen aan dat het toch niet werkt.
    Voor de dames die ook hormoonspuiten krijgen / hebben gehad: In welke ronde zitten jullie in dit traject? / Bij welke ronde was het bij jullie raak?
    Alvast bedankt voor de reacties.
    Nancy

10. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Nou, gisteren weer naar het ziekenhuis geweest:
    Moet nu wachten op menstruatie en op de 3de dag terug. Dan krijg ik de uitleg over het spuiten. Gisteren dus alleen gekomen voor vragen over het spuiten. Het wordt pregnyl spuiten en nog wat anders erbij slikken.( Ben de naam kwijt, mijn man heeft namelijk het briefje voor de apotheek mee)
    Nou dat was het dus even weer!
    Moet nu weer wat doen!
    Nancy

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    :) Hoi! ik ken je niet maar wil je wel alvast sterkte/succes wensen. Ik las net je verhaal, misschien ook nog verhuizen, als je daar niet op zit te wachten wordt het daar ook niet echt beter van. Maar goed, ik hoop zeker dat ook voor jou de wonderen de wereld niet uit zijn! In ieder geval wordt er hier in 't noord'n ook veur je geduimd heur! Hou vol! Liefs Ester :)

12. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Ester,
    Dankjewel voor je reactie!
    Ja, het verhuizen zit er naar alle waarschijnlijkheid er gelukkig niet meer in! Gelukkig! :D :D :D :D Ben echt blij dat de kans op verhuizen is verminderd. Dus ben me stiekum aan het verheugen op de verbouwing in ons huis waar we allebei heel graag in wonen. (Lekker rustig in een doodlopende straat met maar 8 huizen) We gaan een grote leefkeuken maken, bijkeuken naar de garage, en een overkapping. Daarnaast wordt de achtertuin opnieuw aangelegd met een tuinhuisje. Maar eerst moeten we nog een 3 tal gesprekken wat betreft het werk van mijn man afwachten. Maar daar meken we ons niet meer zo druk om!
    Jij ook veel succes met zwanger worden!
    Groetjes Nancy

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat een leuk vooruitzicht Nancy :D
    Ik duim dat je volgende behandeling ook goed gaat aanslaan!

14. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Nou meiden,
    Ik moet even mijn verhaal kwijt:
    Gisteren naar de huisarts geweest, omdat ik een ontsteking in mijn rechter elleboog heb. (hieraan ben ik in 1996 geopereerd na een valprtij in een gymles 4 jaar eerder)
    De huisarts zei bij binnenkomst al dat hij een brief van het ziekenhuis had gekregen dat ik nu aan de hormoonspuiten ga. Hier nog eventjes over gepraat hoe en wat. Ik dacht leuk dat hij zo meeleeft.
    Ik deed al zelf weken lang de ontsteking koelen, maar helaas werd het er niet minder op, alleen maar erger. Ook neem ik hiervoor regelmatig bij erge pijn 1 ibuprofen. (niet dagelijks)
    De huisarts zei je bent nu dus niet zwanger he? Ik zeg nee.
    Schrijft hij mij pillen voor waarvan ik net eens goed de bijsluiter lees: "als U zwanger bent, of zwanger probeert te worden, gebruik deze talbetten dan niet! :confused:
    Ik de assistente net gebeld, mijn verhaal uitgelegd, en ze zei nee, die mag je dan inderdaad niet gebruiken. Er zit nu niks anders op dan alleen koelen.
    Dus ben ik dus eigenlijk voor niets naar de huisarts geweest. want ik doe al wekenlang koelen! :(
    Groetjes Nancy

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Tjonge! Daar ben je dus mooi klaar mee! Schiet niet echt op he! ;)

Groetjes en suc6!
    Marjo

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee, wat een lomperik van een ha zeg :confused:
    Ik zou toch weer een nieuwe afspraak maken en eens even een duidelijk gesprek met hem voeren!
    Suc6 meis

17. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ja, zeg dat wel!
    Mijn zus heeft dezelfde huisarts, ze heeft nierbekkenontsteking. Ben ik bij haar op ziekenbezoek afgelopen zondag, laat ze me de tabletten zien. Ik zeg je hebt een dosis voor een blaasontsteking voorgeschreven gekregen, bij een nierbekkenontsteking moet je 100 of 125 mg slikken niet 25 mg, het zal wel dat je je nog niet beter voelt. :confused:
    Zegt mijn moeder: hoe weet jij dat nou?
    Ik zeg mam ik werk in de bejaardenzorg en de bejaarden hebben regelmatig blaasontsteking, en 1 keer (2 weken geleden) had er een nierbekkenontsteking. Ik deel ook medicatie uit.
    Nou mijn zus belt de huisarts op het telefonische spreekuur (krijgt zelf dan de huisarts aan de foon). Ze zegt wat ik gezegd heb en hij zegt inderdaad ze heeft gelijk. :D
    Ja zegt mijn zus nog tegen hem, en wel 2 keer deze week bij jou! :)
    Nou hier geniet ik nu echt van! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Groetjes Nancy

18. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Haha.... boft je zus ff met zo'n slimme zus! ;)

Alles goed verder met jou?

Liefs Marjo

19. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Hoi Nancy,
    Goed om te lezen dat er meer zijn zoals ik, mijn zus belde eerder ook altijd voor mij als ik me weer ns liet afschepen. Gelukkig heb ik ook in het alternatieve cirquit de nodige kenissen en ervaringen opgedaan, maar die huisartsen van tegenwoordig...voor adviezen over medicatie bel ik tegenwoordig de apotheek die weten veel meer van dat soort dingen en bieden je ook vaak een alternatief voor dat wat de huisarts je geeft. Houd moed meid! We zijn er voor jou. Liefs Ester.

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Maar voor vanaf nu mail ik naar jou op gebied van medicatie :)! Genietze van je strakke actie!

Deel Deze Pagina