Hoi Meiden! Ben nog steeds aan het genieten als ik dit lees! Hoe het verder met mij gaat? Heb afgelopen zondag de laatste provera gehad, moet nu dus wachten dat ik ongi wordt en dan moet ik naar het ziekenhuis voor de verdere instructies van de spuiten. Heb ze net bij de apotheek gehaald, nu ik de bijsluiter heb gelezen denk ik hmm, zou het ook zo kunnen doen zonder de instructies, het staat allemaal zo duidelijk in de bijsluiters vermeld. Maar, ik ga gewoon nog effe naar de gynaecoloog toe. En Stienke: Ik zal mijn uiterste best voor je doen, maar weet eigenlijk meer van bejaardenmedicatie! Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Nancy
Nou, ik kom effe mijn verslagje doen. Ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest, zou de spuitinstructie krijgen vandaag. Eerst moest er nog een inwendig onderzoek plaatsvinden. Nu was de rechter eierstok inactief en in de linker eierstok bevindt zich een (goedaardige) kiste. Vanmorgen had ik een lade in de badkamer opgeruimd en toen kwam ik de pil tegen, en ik dacht zou ik hem weggooien. Ik dacht: laat nog maar eens even liggen God weet waar ik hem nog voor nodig heb. Nu mag ik vanavond voor 1 ronde weer aan de pil. Als ik hierna weer ongesteld wordt moet ik weer terug om te zien of ik dan wel aan de spuiten mag. Ik schrok hier toch wel even van. Maar aan de andere kant was ik bang dat het deze keer ging lukken, en dat ik dan volgende maand geen botox-spuit mag krijgen voor mijn spieraandoening. Dus ben ik blij dat we een maandje overslaan. Ook heb ik vanaf volgende week maandag 11 dagen vrij (vakantie), dus heb ik een weekje weg geboekt naar Zeeland in een bungalow met onze hond Max. Dus een geluk bij een ongeluk. Ga me verheugen op mijn vakantie. Groetjes Nancy
Ga jullie voor 1 week verlaten. Ik vertrek maandag naar Zeeland met mijn man en hond voor 1 week. Morgen nog de hele dag werken, en morgenavond lekker op stap. Allemaal veel succes deze week! Ga nu lekker in bed t.v kijken. Groetjes Nancy
Hallo dames, Ik heb een heerlijke vakanie gehad! Nu weer het normale leven. Zit nu in de laatste week dat ik de pil weer moet slikken. Als ik dadelijk weer ongi wordt moet ik weer terug naar de gynaecoloog, dan hou ik jullie wel weer op de hoogte hiervan. Groetjes Nancy
Hallo iedereen! Heb goed nieuws: de kiste is zo goed als verdwenen! Ben vanmiddag op controle geweest en alles was goed. Dus hebben ze me meteen de eerste menopur injectie gezet. Moet aanstaande vrijdag weer terug. Het zou trouwens heel goed uitkomen dat het nu meteen de eerste ronde zou gaan lukken allemaal. Ik krijg namelijk volgende week de botox-injecties. Dus hopen we maar dat het gaat lukken deze keer. Natuurlijk reken ik er niet op, maar het zou dus echt goed uitkomen. Duimen jullie voor me mee? Groetjes Nancy
nancy, heb net even je berichtjes gelezen. pfff wat een gedoe zeg. maar ik zie een lichtje aan het einde van de horizon! ik duim heel hard, dat het goed gaat met al die injecties enzo...
Thanx meiden, Ik hoop maar dat het me gaat lukken dadelijk om mezelf te spuiten is toch anders dan dat je iemand anders een spuit moet geven. Jullie ook veel succes verder. Nancy
Ja, het spuiten bij mezelf is me gelukt! Niet dat ik het eng vindt, maar mijn vingers staan erg scheef door de dystonie. Hierdoor gaat me het optrekken en spuiten van de vloeistof moeilijker dan het is. Mijn man durft het niet, en zei ook tegen mij, zorg maar dat ik het nooit zie als je jezelf doet spuiten. Hij vindt het akelig. Mannen, is toch erg he? Het is voor ons tweeen, en hij wil het niet zien hoe ik het doe, of durft me niet te helpen als het niet gaat. Alleen als het echt moet zei hij gisteravond nog. Zijn jullie mannen ook zo? Nancy
Wat goed dat het gelukt is! En de mannen? Wij zijn nog niet zover, dus ik weet het (nog) niet. Maar het is ook niet wat als je je druk moet maken of hij flauwvalt of niet!
Gisteren ben ik hartstikke ziek geweest. erg heftige buikkrampen, overgeven en erge hoofdpijn. Mijn vingers deden me zoveel pijn, dat ik nieteens de spuit klaar kon maken. Heb toen een vriendin gebeld (is verpleegkundige) en zij heeft me de spuit moeten zetten. ze zegt tegen me hoe heb je dat gisteren voor mekaar gekregen? Ik zei, ik weet het niet, maar het ging heel erg moeilijk vandaar dat ik jouw gebeld heb. Vandaag voel ik me gelukkig (iets) beter. Mijn vriendin komt straks weer helpen. En de rest van de week heb ik mijn man al ingelicht, mag hij mij helpen. Ik zeg hem wat hij moet doen en hij doet het. Nou zei hij gisteravond: ik moet me niet zo aanstellen, want het is voor een goed doel, en ik heb erover nagedacht, het is toch veel leuker als ik je help. Het is iets voor ons tweeen, zou het niet leuk vinden dat Nicole jouw moest helpen alleen omdat ik het niet durf. Morgen moet ik terug naar het ziekenhuis, en dit paasweekend moet ik werken. Ben blij dat mijn man me wil helpen vanaf morgen, ben echt trots op hem als het hem lukt. Nancy
@ Nancy....Wat een gedoe zeg! Wat heb je aan je handen als ik vragen mag? Is dat zoiets als spierreuma? Me ma heeft spierreuma en heeft er veel pijn van. Maar ze doet nog alles zelf! Ben apentrots op haar! Veel suc6 morgen meid! Blijf voor je duimen! Liefs Marjo
Hoi Marjo, Ik heb dystonie in mijn beiden handen en mijn rechter been + voet. Dystonie is een spieraandoening die zich uit in spierkrampen. De dystonie klachten heb ik (gelukkig) alleen maar in mijn rechter hand en in mijn rechter voet + been. Linker hand heeft tegenwoordig alleen een beetje pijn, maar verder niets. Ik krijg hier om de 13 weken een botox-behandeling voor. Aanstaande woensdag is het weer botox-dag. Botox-spuiten mag je in het eerste kwartaal van een zwangerschap niet krijgen. Dus hoop ik nu dat ik deze eerste spuitronde zwanger wordt, want bij de eerst volgende botox-behandeling zou ik dan waarschijnlijk al 13 weken (of langer) zwanger zijn. Ik kan er gelukkig heel veel mee, maar er zijn dingen die ik moet laten als ik klachten heb. Mijn rechter hand staat nu door de kramp in een vuist, en mijn rechter voet staat naar binnen gedraaid met de tenen gekruld. (dan heb je een idee hoe het is). (sorry voor de lange tekst en uitleg). Groetjes Nancy
@ Nancy....Geeft niks meid! Tegen mij mag je alles van je af schrijven! Wens je ehel veel suc6 met alles! Liefs Marjo