Updatje van Nancy

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nancy, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel Marjo. :)
    Groetjes Nancy

2. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Nou, hier ben ik weer!
    Ik ben vrijdag en vandaag naar het ziekenhuis geweest. Helaas, nog geen eitje dat wil groeien. :(
    Ik zei vrijdag nog tegen mijn man, goh als we 2de paasdag terug moeten heb ik misschien wel een paasei. Maar helaas waren er alleen kleine eitjes te zien die nog niet gegroeid zijn.
    Heb het hele weekend gewerkt, en vandaag moest ik tijdens het werk naar het ziekenhuis voor de echo. Ben daarna gewoon weer gaan werken.
    Aanstaande woensdag moet ik terug voor nog een echo en ik moet waarschijnlijk de dosis van de menopur gaan verhogen, maar dat hoor ik woensdag wel. Moet morgen naar de apotheek om weer ampullen te halen. Ze willen in ieder geval doorgaan deze cyclus totdat er iets van eigroei te zien is, zodat we een samenlevingstest kunnen doen. Hier zie ik zo tegenop. Het idee van vanavond moeten jullie en morgen willen we het resultaat bekijken. :(
    Maar ja, we weten waar we het voor doen.
    Moet woensdag dus naar 2 ziekenhuizen: voor de botox in Sittard en voor de echo in Maastricht.
    Houd jullie op de hoogte.
    Groetjes Nancy

3. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Moet effe kort mijn verhaaltje weer kwijt!
    Woensdag bij de FM zagen we een eitje in de rechter eierstok wat aan het groeien was.
    Bij mijn man en mij ging opeens een hele andere wereld open :D .
    We hebben in het 1/2 jaar dat we bezig zijn met hormonen slikken / spuiten, nog nooit een eitje gezien wat aktief was.
    De botox-behandeling deed me pijnlijker dan ooit, maar ik was zo blij dat er een eitje zichtbaar was, dat ik te (stronds) eigenwijs was om me geen pijnstiller te nemen voor de behandeling. Ik weet ook wel dat het geen kwaad kan, maar goed.
    Gisteren weer terug geweest voor een FM. Het eitje was gegroeid. :D
    Helaas kon manlief er deze keer niet bijzijn, maar maandag moet ik weer terug, dus heeft hij meteen zijn agenda maar aangepast.
    We zien eindelijk eens een lichtpuntje wat betreft kinderen krijgen.
    Groetjes Nancy

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dit gaat helemaal goed komen. :) :) :)
    Veel succes!

5. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dat denk ik inmiddels ook Prinses!
    Voel me helemaal top! :D
    Mag ook wel na ruim 1/2 jaar IUI.
    Nancy

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ nancy....wat een fijn nieuws meid! Dat gaat helemaal goedkomen!
    Suc6! Blijf voor je duimen! ;)

Liefs Marjo

7. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel Marjo,
    Moet morgen terug voor de samenlevingstest. Dat moet (gelukkig) na mijn werk. Maarja, Hmm, moeten dus wel de wekker eerder zetten.
    Vindt ik eigenlijk niet zo leuk, daar ik om 5.30 uur op moet staan. Om 7.00 uur beginnen, dus loop je de hele dag met zijn kwakje rond, als je al moet niezen, floept er vanalles uit. (ben n.l wat verkouden). Maar ja, we weten waar we het voor doen. :)
    Hou jullie op de hoogte, lees deze week wel de rest.
    Groetjes Nancy

8. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Om even kort een verslagje te doen hoe het afgelopen week weer was:
    Ik heb onlangs al 2 keer een samenlevingstest moeten laten doen. Maandag was de test negatief, alleen dode zaadcellen te zien. Ze hebben meteen een paar kweekjes afgenomen om te kijken of mijn zuurgraad in de baarmoeder niet te hoog is. Tevens moest ik even bloedprikken om te zien of mijn lichaam wel voldoende hormonen aanmaakt.
    Donderdag was de test ook negatief, maar waren te weinig levende zaadellen te zien. Ook was donderdag het moment daar om de pregnyl te spuiten, maar helaas had het voor ons geen zin: mijn man moest donderdagmiddag al naar een congres, waar hij gisteravond pas van terugkwam.
    Hopelijk hebben we de volgende ronde meer succes.
    Nancy

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als er levende zaadcellen te zien zijn, is een samenlevingstest positief. Verder moet je er niet te zwaar aan tillen omdat het nogal een discussiepunt schijnt te zijn. Jammer dat je man weg moest. Ik hoop voor je dat het volgende keer gaat lukken!

Deel Deze Pagina