Hoi meiden, Ik ben op zoek naar vrouwen tussen de 30 en 35 en die dit jaar ook voor hun eerste kindje gaan! Zelf ben ik 32 jaar en eind feb gestopt met de pil, ondertussen vandaag ongi geworden en gaan we daarmee ronde 9 alweer in. Volgend weekend weer gezellig maken met manlief! Ik slik vanaf maart foliumzuur, vanaf half juni tarwekiemolie capsules van de kv en vanaf begin juli davitamon mama compleet. Verder gebruik ik sinds juni ovutesten en temp ik sinds eind augustus. Wie komt hier gezellig meekletsen?
Ik vind het ook wel leuk om mee te kletsen... Ik heb begin november een afspraak bij de gyn en dan gaat mijn spiraal er ook gelijk uit Ik ben trouwens 30 jaar. Heb je al wel een beetje duidelijk beeld van je cyclus?
Hoi Balou, gezellig dat je mee komt kletsen! Spannend dat je begin november je spiraal eruit laat halen en dan ervoor gaat! Mijn cyclussen zijn redelijk stabiel, ze zijn van 26 tot 33 dagen geweest. Maar sinds ik de tarwekiemolie capsules slik ben ik niet meer boven de 30 dagen geweest. Zijn toch net iets meer kansen per jaar.
O, dat zijn inderdaad wel mooie cyclussen. Het is inderdaad wel spannend... Ik loop al enige tijd vanwege menstruatieproblemen bij de gyn, dus hopen wel dat alle ellende niet erger wordt als de spiraal eruit gaat. Maar je moet er wat voor over hebben Het is nog wel rustig hier, hoor...
We zullen toch niet de enigen zijn in deze leeftijdscategorie die voor een eerste kindje gaan? Ben benieuwd of er nog meer komen meekletsen!
Ik kan het mij niet voorstellen, haha! Alhoewel er al wel veel verschillende groepen zijn, maar die zijn dan al eerder begonnen of al erg druk... Vandaar dat ik dit topic wel een goed idee vind
Verder niemand? Balou, ik zie dat je al in 2011 aangemeld bent op zp. Was je toen ook al met kinderen bezig?
Hallo! Ook ik meld me. Begin dit jaar de laatste pil geslikt en ondertussen twee miskramen verder en nu in onzekerheid of dit kindje wel of niet leeft. Volgende week de zesde echo ofzo al. Wordt in maart 31.
Hallo, ook ik zou graag met jullie mee willen kletsen. En jullie om raad willen vragen over alles wat er nog in me op gaat komen. Ik woon samen met mijn verloofde en onze hond. Ik ben 34 en hij 30. Ik ben 17 oktober gestopt met de pil. Het is voor ons dus nog erg pril. We vinden het allemaal erg spannend.
Welkom Mimully en Jokie! Jokie: dat is nog maar kort geleden zeg, je zit dus nu in ronde 1? Spannend zeg! Zou wat zijn als je in ronde 1 gelijk raak hebt! Mimully: wat is 2013 een naar jaar voor jou met die mk's, hopelijk komt het goed in het zh. Ik duim voor jou een beeb die blijft plakken!
Welkom MiMully en Jokie! @ Mimully: wat zenuwslopend jaar is het dan voor je geweest. Ik hoop dat het nu alsnog allemaal goed gaat... Spannend hoor tot volgende week. Wanneer wordt de volgende echo gemaakt? @ Jokie: spannend he. Het is voor ons allemaal de eerste, maar met zijn allen gaan we er vast uitkomen met alle vragen en onzekerheden die op ons pad gaan komen
Idd zenuwslopend. Vooral de weekenden. Gelukkig nog maar 1 te gaan. Als ik werk valt het wel mee. Donderdagochtend mogen we weer.
ik wil me hier ook melden! Heb dinsdag een miskraam gehad met 5 weken 4 dagen nadat we voor het eerst in 7 jaar tijd een positieve test hadden gehad! Hebben in die 7 jaar 6 iui's gehad en 1 poging ivf wat uiteindelijk iui geworden is.... Ik ben inmiddels 68 kg afgevallen en hoop dat het nu beter gaat! Ik ben 33 jaar oud en mijn man is 40... Hebben wel een pleegdochter van 13 jaar oud die 1 keer in de maand een weekend komt...
Hallo en welkom. Wat een verdriet voor jullie na zo'n lange tijd. Maar zoals je handtekening ook zegt, er is hoop.
ja zijn er beide echt verdrietig over! wil proberen binnenkort een tatoeage te laten zetten van een ster met een maan! Het sterretje is voor de baby die niet heeft mogen zijn en de maan omdat die veel voor mij betekent!
Mooi! Hier loop ik al jaren rond met het plan voor nog een tattoo. Maar nu heb ik er ook echt wel al een goed plan bij. Ik wil een enkelband die uitloopt over mijn voet. Dan met orchideeën erbij als symbool voor mijn moeder* en sowieso de knoppen voor de mk. Maar hopelijk moet ik voorlopig wachten. Als deze uk nou even z'n best doet en stevig vasthoud dan mag ik voorlopig niet.
@ Marjolinos: Welkom! Wat rot dat na zoveel pogingen het nu niet zo heeft mogen zijn Maar inderdaad je kan zwanger worden en er is hoop! Ik heb vorig jaar na een rotperiode ook een tattoo laten zetten op mijn pols, die symbool staat voor bewustzijn en uiteindelijk uitgroeien tot iets moois. Ik vind het mooist als een tattoo ook echt iets voor iemand betekent. Mimully, hopelijk voor jou nog even geen tattoo Maar jouw idee is wel heel mooi!