Voel me erg onzeker...

Discussion in 'Zwangerschap' started by moslima flower, Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moslima flower

moslima flower Nieuw lid

Feb 21, 2008
    1
    0
    0
    Culemborg
    Hallo lieve allemaal,

Ik ben 14 wkn zwanger van een eeneiige tweeling, en eentje is op 12 wkn gestorven :cry:

Nu ben ik onder behandeling van de gynaecoloog en die zegt dat ze gezamelijk 1 placenta hebben.

Hij heeft mij enigszins gerust gesteld door te zeggen dat het goed komt als de baby gewoon blijft groeien. Maar de overleden baby kan er ook "eruitkomen" als een miskraam, en dan heb ik kans dat de andere baby ook meekomt!

Wie heeft dit ook meegemaakt. Hoe is jouw ervaring hiermee? Is het goed gegaan?

Liefs van mij

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    pff meis ik kan je alleen heel eel sterkte wensen hopelijk blijft alles zitten heel veel sterkte

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    oh jakkes... wat vervelend om zo in onzekerheid te moeten leven!

ik ken wel ene meisje, die was ook zwanger van een tweeling en bij haar was ook 1 kindje al met 8 weken ofzo gestorven... en toen had ze dus bloedverlies en toen kwamen ze er met een spoedecho pas achter dat het er twee waren!
    maar die andere is dus wel verder gegroeid, maar wel bijna 8 weken te vroeg geboren.. Nou weet ik niet of het daar mee te maken had hoor...
    in elk geval is het nu een pracht van een kindje!

dus ik hoop voor jou dat alles goed mag blijven gaan en dat je straks toch nog een mooi kindje in je armen kan sluiten!

4. Hope123

Hope123 Actief lid

Sep 9, 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Geen ervaring mee maar ik wens je veel succes en sterkte!

Share This Page