hebben jullie hier ook wel eens last van?

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

we hebben onze badkamer verbouwd, dus heeeeeeeel mijn huis ligt vol stof en zooi.
    Maar nu is alles bijna klaar en moet ik echt mijn huis gaan opruimen en schoonmaken maar ik heb geen vut of nou ja totaal geen zin :D
    ik weet niet waar ik moet beginnen :D
    Drama dus en fay luisterd op het moment voor geen meter hahahahah dus die werkt ook niet echt mee.

Soms heb ik van die dagen dat ik wel ken kotsen, ken niet uitleggen waarom.

mis best iemand waar ik lekker mee weg ken en dat soort dingen maar goed zon topic hebben we hier al een keer gehad ;)

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    gewoon ergens in een hoekje met iets kleins beginnen...
    je zal zien dat je er blij van wordt als je iets verzet hebt!

hoeft niet meteen het hele huis te zijn; begin op de plek die je het graagste weer helemaal stofvrij zou willen zien..

de kitchen?

succes! :)

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh dat heb ik zo vaak! De ene keer kom ik beneden en MOET ik eerst schoonmaken voor ik ontbijt. Heerlijk, daar geniet ik dan van!
    De andere keer (Zoals vanmorgen) baal ik alleen maar dat ik 2 dagen geleden de boel nog schoon had en het nu alweer vol haren ligt van een hond die flink verhaart. En ze liggen er nog steeds...

Gewoon maar beginnen is vaak het beste. Lekker muziekje aan, en gaan!

4. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Bah, zulke dagen zijn echt balen! Je weet dat je van alles moet doen, maar kan jezelf er niet toe zetten. Zulke baal dagen laat ik altijd de boel de boel, schoonmaken kan morgen ook nog. Heb je niemand om gezellig mee te kletsen op msn ofzo?

5. djellybelly

nee helmaal niemand ja abn op msn hahahahaha iedereen is werken of gezellie met hun vriendjes weg en de mijne is werken :(

pfff soms wel lastig hoor.

maar ja ben met de woonkamer begonnen ga zo maar is dwijlen dan ruikt en oogt het al weer veel schoner ik heb wit laminaat dus je ziet alles :D

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ik weet helemaal wat je bedoeld.

Ik moet eigenlijk ff stofzuigen, maar ben zo moeeee....dus morgen weer een dag.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Als alle vloeren leeg en schoon zijn, ziet het er al veeeeeel beter uit.
    En dan krijg je vanzelf zin om de rest aan te pakken.
    Hier werkt gemier op kleine oppervlaktes niet goed, ik kan het beter globaal aanpakken.
    Bijvoorbeeld eerst met een vuilniszak door het huis gaan en al het vuil verzamelen.

8. Niet meer actief

Het werkt bij mij altijd als ik me laptop uitzet en een muziekje aanzet dan krijg ik eerst drang alles netjes te zetten en dan als ik dat gedaan heb om alles schoon te maken hahaha.. :D

9. djellybelly

nou ja de woonkamer was schoon en nu dus weer een puinzooi aangezien we bezig zijn met de douche wanden te plaatsen hahahaha
    maar heb mijn lief ff lief aangekeken en gevraagd of die me vanavond wil helpen en dat zou die doen :D

Deel Deze Pagina