Waar en hoe hebben jullie je schoenen opgeborgen? Wij hebben ze nu allemaal in de gang liggen. Tenminste, de paren die we veel gebruiken. Maar dit komt toch neer op zo'n 20 paar schoenen wat er ligt. Geen gezicht. Hoe hebben jullie dit opgelost? Ik heb niet veel ruimte voor een kast. Hoop ideeën op te doen
Meestal 1 paar pp in het zicht. Dan nog 1 of 2 paar pp in een (dichte) mand onder de kapstok. De rest boven in de kledingkast. Ik vind rondslingerende schoenen ook geen gezicht.
Wij hebben bij de deur een grote mat liggen. De dagelijkse schoenen en de schoenen van mijn dochter staan op de mat in een inham. Voor de andere schoenen heb ik onder de kapstok een schoenenrek. De zomer en winterschoenen wissel ik dan steeds af (de schoenen die ik dus niet draag staan boven in de inloopkast). Gelukkig heeft mijn man niet veel schoenen en zijn de schoenen van mijn dochtertje nog niet zo groot dat dit veel ruimte in neemt.
hebben een kast gemaakt en daar zitten de schoenen in en daarboven een stang voor de jassen en een bak op de kast voor nu de handschoenen etc
Wij hebben hier een meterkast en tweede kast waar de geiser in zit in d gang. In die twee kasten hebben we een schoenophangsysteem hangen. In de buurt, mwwr niet het zicht. Het werkt prima voor ons zo.
hier alles in de meterkast, behalve de schoenen die gedragen worden. Maar als ik geen kast zou hebben zou ik ze geloof ik in de kast zetten op de kamer, in een bak ofzo...
Boven, in de kleding kasten hebben we onderin schoenenrekken. Heel sporadisch staat er eens een paar schoenen op de trap. Ik heb echt een hekel aan slordig rondslingerende schoenen.
Wij hebben een schoenenkast, onder de trap in de gang. Ideaal, je ziet het bijna niet en het is netjes opgeruimd. Moet er niet aan denken om overal losse schoenen te hebben liggen.
wij hebben een schoenenrek maar eigenlijk is het toch vaak een rommel.... Heb mij er maar bij neergelegd
we hebben 4 zwarte ikea schoenenkastjes op elkaar staan en mijn laarzen staan in de kelder op het trappetje.
Hier alle schoenen onder de trap in zo'n schoenenrek. Idd geen gezicht maar de meterkast is te klein en wij hebben teveel schoenen. Zomer schoenen staan op zolder. Ooit wil ik wel een trapkast waar ze in kunnen naar dat vind ML niet mooi. Hij houdt van een open trap..
Schoenenkast. In de meterkast heeft mijn man allemaal haakjes in de deur gemaakt waar de sloffen/slippers hangen.
In een krat achter de bank, daardoor zie je hem niet. Krijgen in de toekomst grote kast in de hal, dan gaan ze daar in. Nu even zo oplossen.
Wij hebben een vaste gangkast. Planken in gemaakt, roedel voor jassen in gemaakt en de gang ziet er opgeruimd uit!!
Ik draag sowieso de hele dag mijn schoenen want kan niet zonder schoenen rondlopen, vind ik vreselijk Mijn man heeft 1 paar schoenen in de gang onder de verwarming staan en 1 paar pantoffels, verder niks. Boven op een kamer hebben we verder alle schoenen staan die niet gedragen worden op dat moment. Ik heb zoiets 30 paar schoenen en heb die mooi in een kast boven opgeborgen
Beneden 2 schoenen kasten met elk 2 opbergvakken voor 3 paar schoenen. Er onder staan de dagelijkse schoenen en boven op zolder heb ik nog een schoenenkast.
Ik heb een inloopkasr waar dus ook mijn schoenen in staan.. Alleen het paar wat ik aan heb staat beneden. Maar als ik na bed ga, gaan ze wel weer mee naar boven.. 😊