ik zoek deze mobiel;

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door guppie81, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Op het kinderdagverblijf zag ik een mobiel die ik graag wil hebben. Het was volgens mij een mobiel van tiny love, maar kan ook van een ander merk zijn. Er zaten iig figuurtjes aan die bewegen als de tiny love mobielen. Hij maakte geen muziek, maar draaide rond en er zat een lamp in.

Wie weet waar ik deze kan vinden?
    Mijn dank is groot :D

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Als je een lamp zegt moet ik gelijk denken aan de Fisher Price Rainforest. Die hebben ze hier bij het KDV ook.

Prenatal |

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nee dat is m niet. Er zit geen geluid in, en ik wil ook geen geluid of muziekje bij het bedje.

4. misa

misa Niet meer actief

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Even navragen bij de opvang.
    Het kan zijn dat ze hem bij een leverancier voor kinderdagverblijven/peuterspeelzalen hebben besteld.
    Wij hebben ook spulletjes van een leverancier voor scholen/opvang en peuterspeelzalen. Maar meestal zijn de spulletjes ook in de winkel te koop (na enig speurwerk).
    Heb je een plaatje van je mobiel ? Ik wil wel even voor je kijken in het boek van onze leverancier.
    (ik ben peuterjuf)

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je hebt ze ook waarbij je het muziekje kunt uitzetten he. die hebben wij. met een lichtje onderin, dan bij het draaiende ding hangen bijtjes en vlinders. muzike kan aan of niet en hij kan draaien of niet en licht of niet en ook alles tegelijk,. en er staan ook nog natuurgeluiden op dus vogels en zee ed.

7. Laust

Laust Niet meer actief

Wij hebben ook eentje van fisher price met een lamp die omhoog schijnt en dus figuurtjes op het plafond maakt en waarbij je het muziekje uit kan zetten.
    Ik heb hem trouwens boven de box hangen, in bed moet hij slapen en dat was hij niet van plan met dat mooie ding boven zijn hoofd.

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0

Deel Deze Pagina