Welke voetenzak voor buggy?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Miemi2, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miemi2

Miemi2 Lid

Jun 25, 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is bijna 16 maanden en zit nu in de buggy van Quinny Zapp. Omdat het kouder wordt en hij in de buggy stil zit, wil ik graag een voetenzak kopen, zodat hij lekker warm blijft. Welke voetenzak raden jullie mij aan? Ik twijfel tussen de voetenzak van Quinny (60 euro), de universele voetenzak van My Little Friends (nu in de aanbieding voor 20 euro) of de Lodger Bunker (80 euro). Die laatste lijkt mij lekker warm en handig, maar hij is wel erg duur....

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb deze: http://9521.mijnwinkel.nl/productinfo1/;jsessionid=F3C154991D40D566B9927569FC518C43?__stateless=F3C154991D40D566B9927569FC518C43 (Grrr, op een of andere manier krijg je steeds iets anders te zien. Maar goed, onder shop en dan sale peuter staat de voetenzak op de tweede pagina die ik bedoel).
    Die past ook in de Zapp. Ik had al zo'n Wallaboo voor in de maxicosi en die beviel zo goed dat ik er ook eentje voor in de buggy/kinderwagen bij heb genomen. Die vorige van Mutsy heeft mijn dochtertje namelijk kapot getrapt en mijn zoontje moet ook wel lekker warm ingepakt zitten natuurlijk. Hij bevalt goed, blijft mooi in de was en is heerlijk zacht, je zou er zo zelf in willen kruipen :)!
    Die Lodger Bunker leek me ook wel wat, maar ik vond hem wel erg prijzig.

3. Miemi2

Miemi2 Lid

Jun 25, 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die ziet er ook wel heel comfortabel en praktisch uit! Nog steeds wel prijzig, maar wel 30 euro goedkoper dan de lodger.
    Kun je hem in de zapp laten zitten terwijl je hem inklapt?

4. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Miemi . ik heb een universele voetenzak, en die bevalt mij prima..

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wij hebben een lodger bunker in de maclaren buggy. ideaal ding, en ik kan de buggy ook makkelijk inklappen met de voetenzak erin.

ik vond 'm ook te duur in de winkel, en heb 'm daarom voor de helft -bijna nieuw- op marktplaats gekocht.

de quinny voetenzak hebben wij ook, zat bij onze quinny speedi wandelwagen. lekker warm ding, maar ik vind die lodger handiger, omdat je die flappen lekker dicht kunt doen. en ook snel weer open als je in een warme winkel ofzo bent.

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Ik heb ook de Lodger Bunker, gekregen van mijn ouders, en ben er heel tevreden over.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb een lodger bunker in mn wandelwagen en die is zn geld meer als waard!

En ik heb een voetenzak van de prenatal in de buggy (koelstra) en daarvan is de kwaliteit beduidend minder maar ik gebruik de buggy heel weinig.

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Juist, dit topic moest ik nou net hebben!

Ik zoek een voetenzak voor in de buggy van de Maxi-Cosi Mura 3. Degene die er officieel bijhoort wil ik niet, die vind ik gewoon lelijk. Wie heeft er ook een andere voetenzak in en welke?
    Moet ik er even bijzeggen dat ik het stuurtje eraf haal omdat de kleine daar volgend jaar nog niks aan heeft en er dus een leuke voetenzak inpast. In het voorjaar/zomer heeft hij die voetenzak niet meer nodig dus kan het stuurtje er weer op.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ik heb de Maxi Cosi Mura inmiddels verkocht, maar ik had er de Lodger Bunker in en dat ging prima. :) Zijn idd heerlijke voetenzakken! Ik denk dat de Wallaboo ook wel goed zal passen, die kan je over de rugleuning van de buggy inzet schuiven waardoor hij goed blijft zitten. Ook lekker spul maar iets minder warm dan de Lodger schat ik zo in.

Share This Page