hallo Misschien ben ik hiervoor wel niet echt bij de het goede kopje, maar wie kan mij helpen aan een grote yogabal? Ik heb van mezelf al een erg zwakke rug en heb hiervoor ook speciale oefeningen bij de sportschool. Deze zijn bijna allemaal staand en met gewichten. Nou, die gewichtjes is al geen optie meer. maar om mijn rugspieren toch zo strek mogelijk te houden ben ik opzoek naar een yogabal. Dan kan ik daar toch nog aantal oefeningen mee doen. Dus, heeft misschien nog zo'n bal waar ie niets mee doet of heeft iemand idee waar je die kan halen? Ben namelijk bij ons overal al geweest maar kan ze nog niet vinden. Alvast bedankt. Groetjes Bianca
Hey Bianca, Ik heb een tijd geleden ook gekeken voor zo'n bal. Ik heb ze gezien bij de Perry Sport en de Daka (in Rotterdam). Hoop dat je iets hebt aan deze informatie.
Oke, dank je. Perry Sport ken ik inderdaad wel. Daka nog nooit van gehoord, woon ook aan andere kant van het land. hahaha maar ik zal even kijken bij Perry. Dank je!! Zelf ook al 1 aangeschaft??
Kruidvat heeft ze ook wel eens, voor weinig geld! Denk dat ze ze na de feestdagen wel weer hebben...als iedereen in januari de kerstkilo's kwijt wil
Hahaha, ja dat zal inderdaad goed kunnen!! heb er zelf ook 1 gehad van de kruidvat maar die was zo lek. Maar toch bedankt voor de tip!!
Ik had er eerst 1 gehaald bij de Kruidvat, maar die was veel te klein! Daarna eentje gehaald bij Perry Sport. Maar ik doe m'n nog niet weg, bij de zwangerschap en bevalling van Eva maar heel even gebruikt en niet echt nodig gehad, maar misschien nu wel!
Uiteindelijk heb ik er geen gehaald bij de Perry Sport (zagen er wel degelijk uit). Heb een goedkope gekocht bij de kruidvat, omdat ik hem alleen wilde gebruiken bij de bevalling, maar ook dat is er niet van gekomen
Ik ga nu snel opzoek want begint nu wel nodig te worden. Krijg steeds meer last van mn rug ben ben bang dat het uiteindelijk uitloopt op bekkeninstabiliteit. Dus snel hard aan de slag met de ooooh zo leuke oefeningen!! haha
Ik zit er nog steeds op achter m'n bureau! Van de Kruidvat. Kostte niks, is groot (ben zelf ook lang) en het ding is stevig hoor!
wet iemand waar je oefeningen voor de yogabal kunt vinden? we hebben wel een bal, maar geen idee wat ik er mee kan..... Gebruik hem nu als burostoel!
Ik zag ze gisteren ook liggen bij de scapino. Er zaten ook meerder dingen nog bij in zoals een yogamatje. Ik heb zelf die van de kruidvat en die heb ik 2 jaar geleden gekocht en opgepompt en hij is nog steeds super goed!
Nou, de yogabal is binnen!!! nu ff oppompen en dan kan ik aan de slag. hahaha Heb m bij Scapino gekocht... Bedankt nogmaals voor jullie reacties.