Campingbedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cellie, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben op zoek naar een campingbedje,

heb ze onderhand allemaal gezien en bekeken.

Maar kan niet kiezen....

Dus, welke en waarom?

Wat ik belangrijk vind is dat het niet te lastig op te zetten is en natuurlijk ook niet te lastig weer in elkaar te vouwen? En natuurlijk veilig voor de kleine.

Gr. Cellie.

2. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wij hebben een campingbedje, weet niet precies meer hoe hij heet maar is van maxi cosi zeg maar. Hebben we overgenomen, maar als ik eerlijk ben, vind ik het een onding. Hij is loodzwaar en het is best een groot pakket. En er zit geen matrasje bij. Maar goed, voor de noodgevallen (dagje familie oid) is ie wel handig.
    Als ik een nieuwe zou kopen, zou ik eentje doen die licht is en waar een goed matrasje in zit. Zag laatst ook bij Prenatal (weet even niet meer welk merk) een hele lichte en ook vrij klein pakket. En daarbij kon je zelf de bodem op 2 standen doen, dus ook wat hoger. Voor nu erg prettig. Was een donkerblauwe, heel makkelijk op te zetten. Maar die was wel heel duur :(
    Je hebt ook van die tentjes, daar zit gelijk een hor in en een luchtmatrasje. Wegen niets en het is een heel klein pakketje. En volgens mij zijn die ook niet zo heel duur. Die lijken mij zelf echt superhandig.

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    bij de babydump heb je nu een actie.
    Die hebben mijn ouders gekocht voor de kleine.

van 89,- nu voor 39,- euro!
    (dikke matras niet inbegrepen, die was 19,95!)

4. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wij hebben er één die we ooit eens bij de Aldi hebben gekocht. Geen merk dus maar een prima ding!

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb er een van Chicco.... waarom? Omdat dit de enige was waarmee je niet helemaal in gevecht hoefde om hem MAKKELIJK uit en vooral weer IN te klappen :rolleyes:

6. lizaatje

lizaatje Lid

22 jun 2007
    21
    0
    0
    Mama en Operator
    Leerdam
    Ook hier een chicco met verstelbare bodem, heel erg handig als je bekkenklachten hebt zoals ik, dan hoef je niet te bukken naar de kleine, is heel erg makkelijk in en uit te klappen en zit een goed matrasje in, wel was het bedje duur 80 euro volgens mij, maar ik vind hem helemaal het geld waard.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    We hebben zelf een chicco met verhoger. Denk echter dat we die uiteindelijk niet veel zullen gebruiken. Het campingbedje zelf wordt in de zomer door bezoek met kleine kinderen ook als box voor buiten gebruikt. Deze zijn vrij hoog en goed stabiel. Niet echt licht, maar er zitten wielen onder dus je kan hem ingevouwen goed rijden.

Dat kleine tentje lijkt mij ideaal om mee te nemen op visite. Jeklapt hem uit op het bed (dus geen matras nodig) en je weet dat ze niet uit bed kunnen rollen of tijgeren. Ziet er erg cosi uit.

8. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb er een van Topmark, bij de Wehkamp gekocht. Was rond de 50 euro geloof ik. Hij is erg makkelijk in en uit te klappen, en zit in een reistas dus makkelijk mee te nemen. Het matrasje wat erbij zit is niet superdik, maar prima voor een baby. Wij leggen er altijd nog een dikke handdoek ofzo bovenop. Je kan er natuurlijk ook nog een extra matrasje bijkopen.

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wij hebben er een gekocht bij leenbakker waren ooit in de aanbieding ook een merkloos ding. Gaat super hoor. normaal in en uit te klappen en niet duur.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb er 1 van Leen Bakker. Zijn regelmatig in de aanbieding daar. Er staat Winnie de Poeh op. Hij is makkelijk in-en uitklapbaar :)

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    bij Leenbakker hebben ze nu een campingbedje in de aanbieding voor maar 20 euro!

En bij prenatal kun je nog een extra dik matrasje voor erin kopen voor 22,99

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik twijfel tussen Topmark en Koelstra, bij beide zal ik een extra matrasje moeten aanschaffen, het is anders zo hard.

Die van Chicco leek me helemala super met die verhoging, alleen daar zitten toch geen wieltjes onder, weer zo zwaar?

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik denk ook dat je een beetje moet afwegen hoe vaak je zo'n bedje gaat gebruiken...sommige van die bedjes zijn wel erg duur en als je ze dan toch niet vaak gebruikt is dat toch wel zonder van t geld he.

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nu bij de lidl in de aanbieding 39,- euro.
    Zit een rits in de zijkant voor als de kleine groter is, voor op vakantie of logeren prima ding.

Matrasjes zijn altijd ondingen, ik heb er altijd wat onder liggen. Als ze nog zo kleine zijn is zo'n dun matrasje geen probleem maar als mn neefje van 4 komt dan heb ik er een slaapzak onderliggen, vind ik toch iets comfortabeler uitzien

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben er een gekregen van m'n broer, is van koelstra was best duur, maar is echt een superding, matrasje erbij, er zit een luikje met rits in.
    En hij zit binnen no time in en uit elkaar.
    Door de 4 hendels te draaien, is echt veel handiger als naar boven trekken tot hij vast klikt.
    Ben er zeer blij mee.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wij hebben er tijdens onze vakantie eentje geleend van mijn schoonzusje. Een luxe met opbergzak, kruipluik en verduisteringsflappen. Hij was van het merk Bebe Confort en echt super makkelijk op te zetten en in te klappen. Deze is echter zeker 3 jaar oud (hun drieling is nu 3, de oudste is nu 7).

Wij hebben er zelf geen, mijn ouders wel (weet niet welk merk), maar deze stond toch maar stof te vangen en liet zich op vakantie ook prima als box gebruiken!

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Bedankt allemaal!

@Mensi; ik denk dat het die jij hebt gaat worden!

18. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    die van leen bakker is nu voor 20 euro in de aanbieding. voor de gegadigden

19. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb er een gekocht bij de leenbakker...VErvolgens het matrasje bij de prenatal ..totale kosten 40 euro :)

20. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    wij hebben die van ons bij Kruidvat weg 29,95
    Hij is vet makkelijk op te zetten.

nou ja kwestie van ff kijken op het voorbeeld.
    en een goede dikke matrasje.

Deel Deze Pagina