Hallo, Ik had een vraagje. Ik ben 12 weken geleden bevallen en heb 5 weken na de bevalling bloedverlies en daarna was het over. Nu heb ik opeens weer een klein beetje bruin bloed (oud?) verlies. Ik geef volledige borstvoeding en heb ook nog geen menstruatie gehad. Heb je misschien enig idee wat dit kan zijn. Ik wou het bij het verloskundige vragen rubriek vragen maar ik zag dat daar al een tijdje geen antwoord meer word gegeven dus dacht probeer het hier maar. Ik hoop dat je me kan helpen. Groeten Plant
Hoi hoi, Het zal waarschijnlijk wel je menstruatie zijn hoor. Als je borstvoeding geeft, wil dat niet zeggen dat het wegblijft tot je stopt. Groetjes Adrienne
Hey, Kan dat dan zo weinig zijn.. Ik had alleen vanochtend en vanmiddag een beetje. Het is heel weinig heb niet een maandverband nodig een inlegkruisje is genoeg. Groetjes plant
Hoi hoi, Ik denk dat het wel kan hoor.... Misschien even een telefoontje naar het verloskundigencentrum waar je bent geweest? Die vinden het vast niet erg als je hun deze vraag voorlegt. Groetjes Adrienne