Ik snap niks meer van mijn lichaam en de ovulatietesten.. Vandaag dag 20.. (heb wat langere cyclussen zie onderschrift) De vorige keer liepen mijn testen 2 dagen op en had toen een echte knaller.. dat was op dag 22.. en die keer daarvoor was op dag 21 (en toen was ik zwanger.. helaas een miskraam) Nu ziet het er op dag 20 zo uit.. (de laatste 2 zijn van vandaag, vanmorgen en zojuist) Was dit dan mijn piek? Ik voel wel erg veel druk in mijn rechter eierstok, het is zelfs wat pijnlijk..
Ik word gewoon een beetje wanhopig en verdrietig.. Ik zou nu 18 weken zwanger zijn.. ben pardoes van die roze wolk af gedonderd.. en ik had de hoop ondanks mijn lange cyclussen weer snel zwanger te zijn.. beetje struisvogelpolitiek om de miskraam een plekje te geven.. En nu snap ik niks meer van mijn lichaam en weet ik niet of we deze maand uberhaupt wel een kans hebben..
Klopt. Ik neem als voorbeeld je cyclussen van 43 en 37 dagen TS. Bij een cyclus van 43 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 25 tot en met dag 33 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Bij een cyclus van 37 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 15 tot en met dag 27 van je cyclus. Gezien je cycluslengte is het dus totaal niet vreemd dat je LH-PIEK nog niet is geweest! Overigens knalt een ovulatietest in verreweg de meeste gevallen uit het niets. Het hoeft absoluut niet op te lopen naar een piek! Voor hetzelfde geld heb je over een paar dagen dus opeens een knaller! Door blijven testen dus.
Zijn dit de testen van sensitest? Bij mij was mijn positieve test net als jouw test van vanmorgen en was het een korte piek
En toch denk ik dat mijn piek misschien wel gister was.. De testen zijn een stuk lichter.. Maar vooral.. mijn eierstokken zijn heeeel gevoelig.. en ik had net in ene roze verlies.. Heb al eerder een beetje roze gehad met een ei.. Beetje vieze foto.. Idd sensitest..
En opeens steeg de test weer.. Ik had nog 1 digitale liggen.. gedaan.. en heb een smile nu.. Maar vraag me af of dit wel oke is? Heb ik nu dan echt een ei? Na al die schommelingen?
Ik denk inderdaad dat je ei nu komt. Ik duim voor je en maak het voor de zekerheid gezellig 😉
Ik heb voor de zekerheid gebeld met clear blue😂 Ik vroeg me echt af of ik niet te vroeg had getest.. Die mevrouw aan de lijn zei "juist perfect zo, wij raden juist aan om met de eerste urine te testen, daar zijn onze ovulatietesten op gemaakt! Nu niet meer doortesten.. maak er maar een gezellige dag van!"
Lekker aan de klus gaan meis ik had ook altijd rond dag 19/20 mijn ei gevonden met de clear-blue ovulatietest