krampjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door kwebbel86, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

E.velien is nu 5dgn oud en de krampjes lijken met infacol tot nu toe nog niet te helpen.w zijn sinds vanmorgen iom vk en kraam op HA voeding overgestapt. Beiden hebben diverse allergieën. Klopt het dat ha voeding lichter verteerbaar is? Het zou dan een snel effect moeten hebben. Krampjes zijn hier meerdere malen vooral 's nachts aanwezig. Echt helemaal niks helpt......

Na hoelang kan ik verbetering zien? Ik wil het de tijd gunnen maar ook mijn dochtertje niet te lang laten lijden voor iets wat niet hoeft. Ik gebruik nog steeds infacol 1ml per keer ongeveer.

2. Saskia

Saskia Lactatiekundige

17 apr 2012
    818
    0
    0
    Hi,

Over de kunstvoeding kan ik je geen advies geven, dat zou je bij het forumdeel voedingsdeskundige moeten vragen. Hier zit een team van Friso voor je klaar.

De darmkrampjes:
    - Laat je kindje regelmatig boeren.
    - Wrijf over het buikje van je kindje met de klok mee.
    - Leg iets warms ip het buikje. Een gelkussentje of pittenzakje bijvoorbeeld.
    - I.p.v. Infacol kan je ook ABCDophilus gebruiken. Dit is een pro-biotica die de darmflora hersteld. Dit duurt 2 weken voor het werkt, gebruik tot die tijd Infacol ernaast. Daarna kan je de Infacol stoppen.

Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina