Hallo allemaal, Ik heb een dochtertje van bijna 5 maand en die wilt heel graag gedragen worden. Ik heb last van bekkeninstabiliteit. Welke draagdoek en welk merk adviseren jullie? Met vriendelijke groet, Mo
Hier ook! En zo ideaal! Eerste maanden heeft ie er echt in geleefd. Fijne beginnersdoeken zijn bv yaro, little frog. Goede doeken en redelijk geprijsd (40-70). Maatje 6 is prima voor de gemiddelde mens. Ik zou met 5mnd niet meer voor rekbaar maar een geweven doek gaan.
Hier begon ik met de hoppediz Timbuktu. Geweven doek. 3 mnd kater kocht ik de Didymos Indio Aurora 😍. Dat was mijn lievelingsdoek. Ze ging vanaf 8 mnd oud ook in de kokadi flip toddler xl Die draagt ook super heerlijk Daarna de tula toddler aangeschaft. Vond het alleen niet lekker dragen dus een ruil gedaan en krijg nu de lennylamb toddler discoballs toegestuurd Heb ook nog een bykay mei-tai deluxe Die heb ik uitgeleend. En nog een andere ergonomische draagzak. Die is ook uitgeleend. Als je een moeder bent die het niet breed heeft en minima bent of in schuldsanering zit kan je je aanmelden op de Facebook groep: Met liefde dragen en delen . Daar zijn de doeken en ergonomische draagzakken niet duurder dan 50 euro inclusief verzenden. (Ik ben er met 2 andere moeders samen beheerder) Dochter weegt nu 15.7 kilo bij 95 cm en draagt haar nog steeds met alle liefde op mijn buik of op mijn rug
Ivm bekken zou ik je laten adviseren door fysio en draagconsulente. Je moet echt goed je kindje dragen om je bekken niet te belasten