Hey dames, Na een hele tijd afwezig te zijn geweest ben ik weer terug op het forum. Ik moest even loskomen van alles. Helaas nog steeds geen baby. Waar ik de laatste maanden zo last van heb in het opkomen van mijn menstruatie is mijn stuitje! Echt niet te harden deze pijn. Het begon met pijn 'in mn kont'. Mijn vriend vond dit al zo raar, 'hoe kun je nou pijn in je kont hebben'? zei hij dan altijd. Van mn kont is het nu mijn stuitje geworden. Dit gaat alleen weg met iboprufen slikken! Pijnstillers slikken tegen ongesteldheidspijn is mij niet vreemd, maar de Aleve helpt hier niet meer tegen. Ik kan niet liggen of zitten. Staan helpt of zittend heen en weer wiegen op mijn kont. Zie je het al voor je? Werken lukt ook amper..echt vreselijk! Iemand die dit herkent en een tip voor me heeft? Ibo slikken doe ik wel, maar liefst zo min mogelijk. We gaan binnenkort met IUI beginnen. Eng!
Mijn man heeft ook laakt van zijn stuitje (natuurlijk niet als ie ongesteld is ), maar hij gaat naar de bekkenfysiotherapeute. Hier bleek zijn stuitje scheef te staan, nadat zij deze wat rechter had gezet gaat het weer een stuk beter. Misschien dat met de wisseling van de hormonen jij last krijgt van de banden en dat deze daardoor meer aan je stuitje trekken. (Lastig uit te leggen dit in Jip en janneketaal als je zelf ook fysio bent )
Wat vervelend zeg, is het niet handig om even langs je huisarts te gaan? En wat spannend zeg, ik hoop dat je snel zwanger bent! Ik heb volgende week mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog, vind het ook erg spannend. Is er bij jullie een oorzaak gevonden? en wanneer is de eerste iui poging Ik duim voor je dat het snel raak is
Ik heb er wel aan gedacht om naar de fysio te gaan maar aangezien ik het alleen heb als ik ongesteld moet worden..weet ik niet wat ze er dan aan kan doen! Ik heb het onze gynocoloog nog niet gezegd..misschien ook nog wel handig. Vergeet het alleen omdat ik veel pijn gewend ben. Ben een harde ☺️ Bij ons ligt de oorzaak bij mijn vriend. Het is wel mogelijk, kleine kans, om zelf zwanger te worden, maar het lukt niet. Zijn zaad is minder beweeglijk maar de hoeveelheid is wel groot. Dit compenseert elkaar dan weer. Bij mij is alles ok. Eisprong is goed, wel vroeg rond dag 10/11, leiders lopen goed door. Was wel cool om te zien op de rontgen. Maargoed...we kunnen al bellen om meteen het traject in te gaan maar we wilden nog even wachten. Accepteren, beseffen...en stiekem hopen dat het toch lukt (gggrrrr) Succes chann1992!!