Hier zijn we ook weer aan het bekijken hoe ons uitgavenpatroon is. Nu viel mij op dat @home op de 17e alweer afgeschreven had. De vorige maand was dit op de 21e. De maand ervoor op de 18e. De maand ervoor op de 12e. Er staat toch echt op de site dat je een abbonement per maand hebt. Ik ben benieuwd of dit bij jullie ook zo is, en misschien heeft iemand van jullie hier zelfs een verklaring voor? Ik persoonlijk vind het erg irri, want je denkt wat over te houden en floeps het gaat weer weg naar @home. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed, waarom ze het niet op een vaste dag afschrijven. Ik denk dat ik daar deze week even over ga bellen.
Ik vind dat van die slimme praktijken, waardoor het uiteindelijk niet opvalt dat je een maand te veel betaalt of zo. Ik hou er niet van.
wij hebben dat ook, vroeg het aan mijn man en die zei dat het er vanaf hangt hoe snel hun zijn, de ene keer sneller dan de andere keer. en hij had het er over dat de factuur datum altijd het zelfde is ofzo? k weet het ook niet hoor.
Dat zei m'n vriend ook al het valt zo amper op als je keer teveel betaald Ik vond mijn oude provider toch beter hoor
Ik ga even naar de factuurdatum kijken. Misschien is het een idee, dat we deze week allemaal even bellen, wie weet levert het iets op.
De factuurdata's zijn inderdaad gelijk, dan lijkt het ook niet zo moeilijk om de factuurdata's ook tegelijk te krijgen.
Ik zit ook bij @home/ziggo. Zal eens kijken hoe het bij ons is. Normaal gesproken horen ze het toch op 1 vast tijdstip in de maand er vanaf te halen?
hier precies het zelfde en deze maan dwas het nog gekker. er werd voor de tv even 45 euro afgescheven. ik bellen wat denk je, gewoon 30 euro verhuiskosten. schrok me echt kapot want hier hadden ze me niet over ingelicht toen ik me verhuizing notebene via de telefon doorgaf. ik had beter alles stop kunnen zetten en opnieuw een abbonement kunnen afsluiten had ik vast nog korting gehad ook. internet ook alleen maar gezeik mee en zijn nu overgestapt naar xs4al want hier heb ik nog niks negatiefs over gevonden op internet.
Het wisselt hier wel, maar de data die jij noemt zijn bij mij weer anders. Ik denk dan ook dat ze het met 'groepen' tegelijk incasseren ofzo. Want de data die jij noemt komen niet overeen met de mijne. De ene maand is het pas heel laat, de andere keer best wel vroeg. Groetjes, Josien
Hier willen ze ook wisselen, maar we hadden met de bank afgesproken dat op 1 dag in de maand, dus 24e Ziggo eraf mag halen. Doen ze dat niet, doen wij het maar nooit later of eerder Want al met al gaat wel wel om zon 60 tot 100 euro per jaar wat je te veel betaald.
Ik heb het toevallig van de afgelopen 3 maanden ook net zitten controleren.. 29-7 / 27-08 / 23-09 Is toch ook steeds eerder....
Bij ons was het kabelinternet opgezegd bij ziggo / home. Het zou stoppen per 1 oktober. Nu hebben ze vervolgens weer voor de maand oktober geincasseerd. Ik vertrouw die mensen niet meer en heb de neiging om alle automatische incassos op te zeggen en ze dan zelf in mijn internetbankieren te agenderen. Je hebt dan zelf het gevoel dat je nog enige grip op alles hebt.
Er was gisteren iets over op bij Kassa of Radar. ALs ik eraan denk, dan bel ik morgen. Anders wil ik inderdaad ook niet meer automatisch betalen.