Mijn dochter is 4 jaar geleden geboren en voor de geboorte was ik al alleenstaand (ik ben tijdens een hele slechte relatie zwanger geworden). Altijd heb ik alles alleen gedaan, met hulp van mijn familie en vrienden, dat wel. Ik dacht dat ik nooit meer aan een nieuwe relatie zou beginnen, ik schreeuwde het van de daken 'ik heb niemand nodig' totdat ik hem zag. Ik was meteen verliefd! We zijn inmiddels heel gelukkig samen en mijn droom komt uit; we willen samen een kindje! Ik ben helemaal door het dolle heen en zoooo blij!
Heerlijk toch. Hier soort gelijk. In het verleden onwijs belazerd en toen ik bij me ex weg was gezegd nooit meer iemand te willen (heb ik een paar jaar volgegouden) tot ik me huidige liefde tegen kwam. De liefde van me leven waar ik nu mee getrouwd ben en een zoontje mee heb. Dus zeg nooit nooit. Ben blij voor je
Ik heb het 4 jaar volgehouden en ook niemand gehad, gezoend etc in die tijd. Ik voelde me wel een soort maagd toen ik het weer voor het eerst deed . Ik vind dat zelf wel een bijzonder idee. Ik lijk op zijn eerste vriendinnetje en hij lijkt op mijn eerste vriendje. Dat is zo grappig, we kijken beide met een goed gevoel op onze eerste relatie terug en nu 'hebben' we dat opnieuw.
Wat een heerlijk vrolijk nieuws zo 'vroeg' op de ochtend! Heel fijn voor je meis, hopelijk is het snel raak!
Ik heb ook een hele slechte relatie gehad met de vader van mijn oudste zoontje. Ik dacht ook in de paar jaar dat ik vrijgezel was, dat ik nooit gelukkig zou worden in de liefde, laat staan nog een kindje zou krijgen. Maar ondertussen heb ik alweer bijna 2 jaar een relatie met een hele lieve vent, die heel hard werkt, die heel goed goed voor mijn oudste zoon is en hem beschouwd als zijn eigen kind en waarmee ik nu samen een 4 maanden oud zoontje heb!! Ik vind het super leuk om te lezen dat ook jij en zo te lezen nog meer meiden nu wel echt gelukkig zijn geworden in de liefde en nu wel een goede man hebben getroffen!! Ik wens jullie het allerbeste en dat het maar snel raak mag zijn!!