Nadat we de laatste maanden heen en weer zijn ge-jojo'd tussen Frankrijk en Engeland i.v.m. Ernstige ziekte en overlijden van mijn schoonvader (en dit komend weekend wederom naar UK gaan voor de crematie), ben ik blij dat we gisteren de wisteria op een topmoment hebben aangetroffen. Die bloeit maar een paar weken per jaar en maakt me altijd weer blij. Soms zijn het kleine dingen die het hem doen...
Oh wat prachtig! Snap dat je daar blij van wordt! En nog sterkte met je overlijden van je schoonvader...
Lijkt wel een ansichtkaartje! Of een foto uit een reisgids. Ik ook lichtelijk jaloers hier Sterkte inderdaad nog..
Kan me voorstellen dat je daar blij van word even een geluksmomenten in trieste tijden. Heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader. P.s. Mag ik vragen welke variant jullie hebben? Wij zitten aan de wisteria te denken voor een soort schutting deel of muur maar er zijn tegenwoordig aardig wat kruisingen op de markt.
Dat mag, maar ik heb geen idee. We hebben dit huis 12 jaar geleden gekocht en toen was het een sprietje, maar ik heb fotos van vorige eigenaars gezien waar hij in vol ornaat groeide. Ik vermoed dat deze wisteria minstens een jaar of 30-40 oud is, maar af en toe gekortwiekt is in het verleden... Waarschijnlijk geen moderne variant dus.
Dank je wel! Ik denk dat ik zelfs met die informatie wat kan, want dat streept er gelijk een heleboel varianten weg. Het wordt sowieso geen plotselinge aanschaf aangezien de tuin in delen gedaan gaat worden. Maar ik vind ze zoooo mooi en staat dus hoog op mijn wensenlijstje
Wauw, mooi zeg. Vind het wel iets speciaals dat hij juist nu, nu jullie het moeilijk hebben, zo mooi in bloei staat. Heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader.
Hij is prachtig! Ik wilde er ook graag een, maar ivm dat hij zeer giftig is toch maar niet gedaan. Straks neemt m'n dochter een hapje... Maar toch steeds als ik ze zie moet ik even kijken!
Wat prachtig! Ik geloof erin dat dit zo moet zijn. Een klein lichtpuntje/genietmomentje in deze moeilijke tijd voor jullie. Heel veel sterkte.