De regels van urgentie zijn inderdaad aangescherpt. Je zou het nog wel bij een kleine woningstichting kunnen proberen. Weet niet waar je woont maar je kan ook kijken of je ergens in een dorpje een woning kan krijgen, gaat meestal wat sneller dan in een stad
Hier is zwangerschap ook allang geen reden voor urgentie meer ( sorry vind dit in sommige gevallen ook juist ) Hier moet je gescheiden zijn en echt geen andere woonruimte hebben, bij niemand terecht kunnen en als je dan heel veel geluk hebt dan krijg je urgentie wat een half jaar geldig is ( was hier eerst voor onbepaalde tijd)
nou hier in utrecht moet je half doodgeslagen worden door je vriend wil je urgentie krijgen ik raakte zwanger toen ik nog bij me ouders woonde me vriend en ik gingen naar de woningnet toe en vroegen naar urgentie omdat ik thuis woonde en het thuis niet ging (huis teklein) weet je wat ze tegen ons zeiden nou dan had je vriend hem er maar niet in moeten laten hangen hier krijg je geen urgentie voor sorry en weg konden we
nouu ik kan je wel vertellen voor urgentie moet je onwijs moeilijk doen... mij is het gelukt maar vraag niet hoe... ik kan je wel vertellen je krijg het niet meer voor zwangerschap want ze zeggen dan je had het kunnen voorkomen en je hebt nog een huis boven je hoofd bij je ouders of iets dus je hebt mooi pech... dus het spijt me dnek dat je er heel veel moeite voor moet doen en het koste mij 100 euro... zelfs als je urgentie afgewezen word.. ik heb er zoveel moeite voor gedaan het is me gelukkig gelukt alleen we zijn nu weer ruim anderhalf jaar verder en de regels zijn heel streng geworden.. dus nogmaals als je het aanvraagt kom met een super goed verhaal anders lukt het niet..
ook neit want ik woon in een klein dorpje bij rotterdam en zijn ze ook echt waar super streng en moeilijk erin
urgentie is bijna niet meer mijn moeder zat in een rolstoel door een foutive operatie en die konden we iedere avond de trap op tillen en nog kregen we geen urgentie ja na een rechtzaak.maar je krijgt echt bijna nooit geen urgentie meer.maar ja huren is ook niet grappig meer ze vragen hier van de woning stichting al 4,5 x de huur van het huis. hier kost een kleine eengezinswoning met 2 slaapkamer kost hier snel 400 tot 500 dat wil dus zeggen dat je dan al een loon van 2000 moet hebben is het landelijke protocol.wie kan dan nog huren vooral jongeren niet meer
mijn huis kst 410 euro de huur.. en ligt in de buurt van rotterdam.. ena ls ik het zo lees hebeb wij ownijs veel geluk gehad.. heb er een hoop voor moeten doen is geulikkig gelukt.. hoop dat het jou dan ook lukt
Jeetje....ik betaal 300 euro voor een 2 onder 1 kap 1 gezinswoning, met 3 slaapkamer, oprit en tuin. Huis is wel 60 jaar oud en een kleine badkamer, maar allemaal prima te doen.
Zwangerschap is geen rede voor urgentie, er zit naar mijn weten dus niets anders op dan gewoon te wachten.
Ik heb 7 jaar geleden wel urgentie kunnen krijgen in mijn vorige woonplaats. Hoe? Alles bij elkaar liegen dat het huis waar ik eerst in woonde mij ziek maakte e.d e.d uiteindelijk heeft de ha een bewijs voor mij geschreven miss al alleen om van me af te zijn 8) Succes!