wie gaat er ook voor zitten? Ik wel vind het wel spannend. even een lepel erbij en een kapotte horloge zoeken hahaha
ik zit het toevallig nu ook te kijken... en vind bizar is live uitgezonden en vind echt raar allemaal normaal geloof ik er niet echt in maar momenteel toch heel erg.. 1 ding wel appart is live uitgezonden maar wel ondertiteling? kan dat tegewoordig?
Wij zitten ook klaar met een lepel hoor haha. Mijn vriend heeft een kapot horloge opgezocht. Ben benieuwd...
whha live uitgezonden en de ondertiteling staat er al helemaal neehee sorry dat geloof ik niet! en die voorstukjesheb ik algezien op de tv
Grappig ! Mijn vriend had geen horloge maar een tijdklok waarvan de tijd het niet meer deed, en nu doet hij het..vreemd ! Met de lepel gebeurd iig nog niets
bij wie is er wat geberut verder? haha hier dus niks.. raar gedoe allemaal ... ondertiteling vind ik wel gek dat diie het doet.. maar soms komt hij wel later..dus maby zijn ze super snel daar haha ik weet het niet kijk nog maar even verder
Ik zit ook te kijken. Heb niet meegedaan met de lepel en het horloge. Mmm vond het wel eng die man met het mes. Ben bennieuwd wat deze nu gaat doen die "silent man"! Ondertiteling is vaag, het staat er vaak al voordat Uri Geller het heeft gezegd
je zal er maar zitten met een appel op je hoofd... en live uitgezonden echt bizar..zal 7 kleuren poep schijte.. maar me lepel ligt er nog haha wou dat ik ook een hrloge had helaas
hhmm, onze lepel ligt ook nog klaar, he waarom gebeurd er bij ons dan weer niets! hoewel als dat ding eraf springt dan slaap ik denk ik niet meer! was er trouwens niet een typiste die meetypte voor de ondertiteling of was dat alleen voor de vertaling van uri? blijft wel bizar allemaal, zometeen gaat iemand zich ophangen ofzo, iieehhh eng! joyce
Zucht, beetje jammer hoor. Zit vol spanning te wachten tot mijn horloge weer gaat lopen . Mijn lepel licht ook nog steeds doodstil op de tv. Misschien toveren ze Patty Brad nog wel weg, wordt het toch nog een leuke avond.
Volgens mij was die typiste idd ook een tolk en zorgde zij voor de ondertiteling. Hier ook niks gebeurd hoor.... vind het altijd wel jammer dat er een hoop blabla is waardoor de echte acts een beetje tegenvallen.. en zooveeeel reclame altijd erdoor, dan vergaat me een beetje de zin om verder te kijken.
ja dat zou een goeie zijn, die van patty. vond het gedoe met dat ophangen niet zo heftig als ik had verwacht. toen die knul een keer bij jensen was, vond ik hem een stuk beter, toen was ie aan het vliegen. het leek ook meer op een illusionistenshow, maar misschien is het allemaal wel een illusie, wie zal het weten. joyce
Mijn horloge doet het ook niet en de lepel heb ik net maar weggehaald. Ik vond het opzich wel grappig alleen dat met die messen hoeft van mij dan weer niet
Hier is het oude zakhorloge van mijn man zn opa (30 jaar oud) weer gaan lopen! Echt té bizar gewoon! Ik kan er echt niet over uit..
Ach Patty is juist leuk man ... Hier niets gebeurd hoor , helaas ... Die vent met die Galg die heb ik wel eens gezien in zwolle, toen hij opkwam toen zag je toch een foto van hem dat het net leek of hij zweefde, was volgens mij in new york gemaakt, nou dat deed hij dus toen ook in zwolle, zag er wel grappig uit maar volgens mij zat hij gewoon op een plank
Wij hadden geen kapot horloge, maar k had wel een lepel op de tv gelegd, niks mee gebeurt, dus hij ligt weer in de la! Vond het wel een bizar programma hoor, heel spannend vooral met die messen..