voor de meiden die babyboom gevolgd hebben. fanny is momenteel met haar 2e ivf bezig. ze hebben 10 eitjes gezien en die worden maandag geprikt. binnen 3 weken weten we dus of er nog een babyboom baby komt. allemaal duimen en kaarsjes alsjeblieft ik wil tante worden.
hier draaien de duimen ook overuren! Vind het zo'n leuk stel, ik moest elke keer huilen als ik hun zag op de tv. Ik hoop echt dat ze het gaat lukken! Maar ik begreep tijdens te laatste uitzending dat ze voor adoptie gingen, hoe zit het daarmee?
Nee dit ging om pleegzorg toch? Maar als je in de pleegzorg molen zit, mag je toch niet zelf beginnen met behandelen? Tenminste dat begreep ik van mijn collega die ook in het pleegzorg traject zit. Ik duim iniedergeval voor een goede 2de poging. Groetjes, Elvira
Ze zijn inderdaad bezig met een pleegkindje. Op hun log staat niets over een nieuwe IVF poging... Wel super voor ze, hoop dat het dit keer lukt.
Owwww.... wat spannend Ruby! Ik hoop echt voor Fanny dat zij nu zelf met een mooie dikke buik mag gaan pronken, zodat ze haar neefjes een mooi neefje of nichtje kan geven. Wat zou dat GAAF zijn! Ik duim me rot, heel veel succes!
klopt, ze zijn door het hele voortraject van pleegzorg heen. eigenlijk mag je dus geen ivf meer doen dan. maar toch waagt ze nog een poging. emotioneel is het heel zwaar natuurlijk.en de hormonen zijn ook enorm heftig. ze kan om niks waar dan ook beginnen te huilen. we zijn vorige week samen naar derek ogilvi geweest in de hoop dat ze wat zou horen. maar ze werd niet uitgekozen. nu gaan we samen naar het 6e zintuig een nieuw programma,in de hoop dat we babynieuws krijgen.
Wat spannend Ruby. Ik hoop dat jullie daar wel worden uitgekozen. Het traject is al zwaar genoeg. Ik zit er zelf in, dus ik snap je zus erg goed. Ik vind het super dat je zo met je zus begaan bent en ook heel eerlijk tegen haar bent. Geef Fanny maar een hele dikke knuffel vanuit mij, en wens haar maar heel veel succes. Groetjes, Elvira
Ik duim ook heel hard mee... Ik hoop echt dat het nu eindelijk mag gaan lukken voor ze. Geef ze maar een dikke knuffel van ons!