hmm ons horloge doet het nog steeds niet en de lepel bleef gewoon liggen! ik vond het erg langdradig allemaal en dan die onzin dat de mensen konden bellen als er iets gebeurt was, dat hadden ze beter weg kunnen laten.
Wij hebben ook stukjes gekeken, en nou sprak ik vanmorgen mijn moeder die had ook gekeken met een horloge wat al 15 jaar niet meer liep (heeft al een keer een nieuwe baterij in gedaan maar liep toen nog niet) En je raad het nooit het horloge loopt weer. Heel vaag maar met de lepel is niets gebeurd hoor. Ik vond het echt heel interesant.
Euhm, dames.... om even terug te komen op die ondertiteling.... Zou het niet zo zijn dat de beelden (wat wel vaker voorkomt bij bepaalde programma's) met een paar seconden vertraging werden uitgezonden? Zal misschien ook niet voor niets zijn; mochten er dingen in de studio fout gaan (bv. die stunt met dat mes onder die kokers, dat was al eens fout gegaan...), dan kunnen ze de beelden "op tijd" onderbreken; hoeft niet heel Nederland naar die gespleten hand te kijken... En ja, ook wij hadden zelfs 2 lepels klaargelegd... helaas niks Maar wat schetste onze verbazing? Ik denk zo'n 10 minuten na Uri's "optreden" hoorde ik een "Ploink"-geluid, van achter uit de woonkamer. Huh? Wazda? Onze plantengieter was omgevallen... Zomaar uit het niets... Is een stevig rond geval, wat absoluut niet wankel staat of zo kan omkiepen, en hij stond gewoon op de grond. Toen ik ging kijken, zei ik tegen mijn hubbie: "Huh?! Hoe kan dat nou? De plantengieter is omgekieperd!""Hij; "Ja, daaaahaaag...." "Kijk zelf dan!" Nou, werkelijk, we snappen er niks van...
Nou. hier gebeurde ook niks met de lepel hoor, die blééf maar liggen... Echter onze keukenklok.......die staat al stil sinds het verzetten naar de wintertijd, maar gisterenavond liep hij ineens weer! Wij helemaal heppie-de-peppie maar toen ik vanmorgen beneden kwam.......stond hij weer stil
kan best dat dat stukje met die telefoontjes alleen maar live was. vonde de duitse versie van het programma beter.. vond pattie heeeeeeeeeeeeeeel nep
ja die bekende nederlanders hadden ze achterwege kunnen laten. Ik had het leuker gevonden als ze lukraak wat mensen uit het publiek zochten. En dan wel op een eerlijke manier! Mijn man zat meteen al; Ja hoor Patty &co weten hier helemaaaaal niks van! Echt niet! Allemaal ingestudeerd! Tsja ik geloof Uri wel, met sommige dingen die hij doet, maar de man met de stroppen vond ik ongeloofwaardig. Ja mijn man is zeeerrr sceptisch, die gelooft er geen bal van! Maar ik heb toch bij sommigen wel zoiets van; mmmmm dit is gewoon echt! En die reclames ja.. vreselijk! En steeds honderd keer die dancing queen ertussen door bahbahbah! Het duurde al met al veeels te lang vond ik.
Mmm ja dat zou kunnen..maar met name in t begin was het ff dat de ondertiteling voor liep, verderop viel het wel weer mee...
heb het net terug gekeken... weet niet wat ik ervan moet denken allemaal. geloof best dat die mensen dingen kunnen maar waarom zon media show? die ondertiteling vond ik ook maar vreemd dat t er idd al stond voor die man t gezegd had haha, misschien kreeg zij t wel via uri door wat ie zou zeggen, haha nee flauw sorry... vind het moeilijk om t zo te beoordelen.. want ik blijf er altijd bij..eerst er zelf bij zijn en zien en dan het hele gebeuren echt geloven...
Mijn lepel sprong op en veranderde spontaan in een vork! 8) Wel een leuke show, maar ik vond het meer illusionisme dan mentalisme. Die vent met die ring en die appel, dat sloeg echt nergens op!
Helaas kon ik niet kijken Komt er ook een herhaling op TV, want op Internet via sbs6 is het waardeloos, heel vaak moet hij weer opladen :S Of is er iemand die een betere link heeft?
Zo, het is op internet uiteindelijk toch nog gelukt Wel leuk dat als je verder zoekt op internet dat je dan zeker weet dat Uri liegt en bedriegt Jammer dat hij dat zo doet, hij had zich beter voor een illusionist kunnen uitgeven.
dat met die pijl en die appel...echt belachelijk! wie blijft er nou zitten wachten tot die pijl miss wel door je kop gejagen word ik zou opgestaan zijn en zeggen ''ja bekijk t en ga er zelf zitten'' ben dan gast maar dit gaat erg ver vond het een beetje geacteerd maja
DRINGENDE OPROEP! dames......... zijn er nog mensen hier die wat bestek over hebben? wilde het zekere voor het onzekere nemen en heb dus mijn hele bestek-lade op de tv gezet RESULTAAT: al mijn bestek is nu krom getrokken en dat is best wel lastig soep eten