Ben erg bang dat het idd allemaal nep is. Mijn man goochelt regelamtig en is behoorlijk thuis in dat wereldje. De laatste twee acts van vandaag (pistool en het raden van het serienummer) zijn gewoon goocheltrucs. Het pistool wordt geladen met een losse flodder en achter de schietschijf zit een klein mechanisme dat een expolie veroorzaakt. Het lijkt dus net of er op de schijf geschoten is, maar in wezen is dat niet zo. De twee van het serie nummer zijn bekende goochelaars van een forum waar mijn man lid van is.
ik ben alleen wel benieuwd hoe die 2 vrienden dat toch doen met die voorwerpen... ik ben niet zo bijgelovig maar een goede truuc dan
of het nu echt of nep is maakt niet uit ik vind het zowiezo fantastisch iom te zien. ik zit echt op het puntje van me stoel en met dat geweer gisteren durfde ik niet te kijken wat een spanning zeg. ik weet niet hoe ze het doen maar dat maakt me niet uit, is het een gave of een goede truk ? wat doet het er toe ik kan het niet en vind het geweldig om te zien.
vind ook spannend steeds.. die ene truuc kan ik wel al met die geweren maar wat ik knap vind en blijft is met dei 2 vrienden is en blijft nog een raadsel maar blijf het leuk vinden om te zien
Ik weet wel hoe ze het doen, maar heb geheimhoudingsplicht! Heb wel helemaal dubbel gelegen van het lachen om het gezicht van die patty! Geloof trouwens wel in het paranormale en thelepatie, heb er zelf ervaring mee. Denk alleen niet dat mensen met een echte gve in zo'n programma verschijnen.
Nou gisteren dus ook uri geller gezien, maar oh wat nep zeg! Die met die pistolen was zooo duidelijk te zien dat er aan de achterkant op de schijf werd geschoten en dat er uit de pistolen GEEN kogels kwamen! en die 2 met die nummer opnoemde was ook overduidelijk dat melodietje erachter. Als iemand weet waar je de herhaling kan zien, moet je op het moment dat hij dus het nummer moet raden goed naar de muziek luisteren,... dat gaat van: TUUT TUTUT TUUUUUUUUUT TUT blablaaa en je kon zelf meetellen! Zelfs ik kon het nummer raden! De rest van de acts heb ik helaas niet gezien.. maar ja. het blijft natuurlijk wel knap om zulke trucs te bedenken!
hahaha lachen hoor. met die jongens en die voorwerpen was er een beetje te dik opgelegd. en met dat pistool, m'n vriend zei dat je een pistool ten eerste helemaal niet zomaar oppakt zoals patty deed hij heeft zelf weleens een pistool vastgepakt maar die wegen best nog wel wat. en als je schiet moet je een been naar achter zetten. als het echt geweest zou zijn ( wat ik niet geloof ) dan had de wereld er heel anders uitgezien.
ik ben er klaar mee! Ten eerste staat die kop van die uri me niet aan. En hoe hij gister reageerde op die Than. Die man die zijn hart kon laten stoppen en weer tot leven kwam. Ik vond het super en geweldig! Maar nee hoor uri vond dat het een familie programma was en die kon toch echt niet! Terwijl vorige week een chinees kokers kapot ging slaan waar 1 scherp mes in zat, deze week met die pistolen, vorige week die man die zich zelf ophing! Ja dat zijn leuke dingen voor kinderen. Dat kunnen ze thuis toch ook nadoen! En er is geen lepel gevallen bij ons hoor!
ik vind het ook meer een goochelshow, maar tja misschien kunnen we daar dan ook de conclusie uit halen dan uri geller ook een goede illusionist is. maar tja dan weer de volgende vraag, hoe laat hij die lepels buigen en horloges weer lopen.!?!?! wat uri kan zal altijd wel een goed bewaard geheim blijven. maar de show vind ik erg nep, die man die zijn hart stil zet, kom op dat vond ik erg overdreven. en de act met die pistolen klopte van geen kant, het lijkt mij dat een pistool ook een terugslag geeft als je schiet en je hoorde niet eens een schot. daarbij komt ook dat het bord naar buiten toe beschadigd was, terwijl het papier aan de achterkant zou moeten uitsteken. maar goed, ik doe het ze niet na, dat moet ik erbij zeggen. het paranormale vind ik wel interressant, maar ik vind dit toch wat anders. joyce
Ja dat vond ik dus ook. Ik heb met ingehouden adem zitten te kijken naar hoe de hartslag stopte, vond het geweldig om te zien, wat een illusie! Maar ja toen Uri Geller met zn commentaar.Ik zei ook al, ja en wat dacht je van kinderen die een keukenmesje in keukenrol verstoppen en het na gaan doen? Of inderdaad ophangen? Ik vind het commentaar echt nergens op slan...in die zin, ik snap dat er gevaarlijke dingen tussen zitten die nagedaan kunnen worden door kinderen MAAR dan had ie dat inderdaad vorige week ook moeten noemen en niet nu pas.
hij heeft dat gezegd omdat het in america een soort gevaarlijk spel is voor kinderen die een soort kick krijgen van het adem inhouden, het hart stopt en het bloed gaat niet meer naar de hersenen , dus krijgen ze een gevoel vergelijkbaar met het onder invloed van drugs zijn... er zijn veel slachtoffers tussen de kinderen in america die raken verslaafd aan adem inhouden(of elkaar wurgen tot het hart stopt met kloppen) daarom heeft hij dat gezegd.wat de chinees heeft gedaan kan iedereen, ook een kind van 5, het is verslavend en hartstikke gevaarlijk. verder geen commentaar op het programma.
hihi nou groot gelijk..hahahah Geen aanval op jou hoor Rahella maar: Tsja of het nu gevaarlijk is en een hyype is in Amerika zal mij een "worst" zijn...Is heel erg natuurlijk dat de kids dat doen maar: Ik bedoel als dat de reden is waarom hij het noemt blijf ik het nog steeds kortzichtig vinden en hij blijft in mijn ogen meten met 2 maten. T is gewoon gevaarlijk, maar dat waren die messen ook en ophangen ook..ongeacht of er nu wel of geen hype aan vast zit in NL, VS of waar dan ook. Je kunt dan niet bij ene het wel gaan noemen en bij de ander niet..maar ja zo zie ik het
Hhaha neeeej maar mn man had een stoel gepakt..hihihi gebeurde niets K vind toch nog steeds dat Uri met twee maten meet hoor... nu was dat met dat pistool weer gevaarlijk enzo, maar van dat ophangen zei hij niets toen...enneh wat dacht je van dat kaarsvet in je ogen gooien Najaa t was wel mooi om te zien
Je moest de handen op een lege tafel leggen en dan zou ie omhoog kunnen gaan. Mn vriend en ik ook nog meegedaan hahaha, maar helaas niks!
ja..... hahahahahah Ik dacht, moet het nou maar eens proberen! Maarre, er gebeurde niks en mn vriend lag helemaal in en deuk op de bank. Ik ben er klaar mee! Ik geloof zeker in het paranormale, maar hiervoor ben ik te nuchter denk ik...
de tafel ging hier ook niet omhoog, maar er gebeurde wel iets anders vreemds mijn fotocamera ging aan terwijl hij uit stond. hij stond echt nog op 'off' en liet een foto van vigo zien die helemaal niet op de camera staat : Vorige week trok mijn lepel al helemaal krom.... echt vet bizar!