Lieve allemaal, Ik ben benieuwd of hier meer vrouwen zijn die met flinke rugklachten kampen en toch zwanger zijn geworden. Diep vanbinnen heb ik de wens om moeder te worden, het lijkt me heerlijk. Maar door mijn rug heb ik deze wens eigenlijk als ‘onmogelijk’ bestempeld. Nu ik wat ouder word kan ik er eigenlijk moeilijk nog omheen en spookt het veel door mijn hoofd. Maar of een zwangerschap en het tillen van mijn kind me zal lukken is maar de vraag.. Daarom erg benieuwd naar of hier ervaringen zijn van vrouwen in hetzelfde schuitje. Ik ben heel benieuwd
Hoi,ik heb mijn si gewricht scheef staan waardoor ik echt meega veel pijn heb dagelijks, dit is ontstaan bij mijn 2e zwangerschap. Tijdens mijn 3e zwangerschap heb ik minder last gehad, nu naderhand heb ik wel weerr meega veel pijn ben er misselijk van soms.. Ik.doe oefeningen enzo maar helpt niks helaas.
Hier chronisch rugpijn door scheve wervels door t syndroom waar ik mee geboren ben, toch 2 prachtige kinderen op de wereld gezet, ja ik heb dagelijks pijn, ook als ik ze op moet tillen, maar ik heb het er voor over Het heeft mij in ieder geval niet tegen gehouden. Kids zijn nu 10jr en 2 jr
Ik heb zelf fibromyalgie en dagelijks pijn aan me spieren, zo ook in mijn rug. Tijdens mijn zwangerschap van de tweede had ik helemaal geen last! Alleen het einde kreeg ik last van mijn bekken. Nu met de kleine til ik haar gewoon, ook al heb ik pijn. Je hebt dat er gewoon voor over, en door de kindjes ben ik er ook niet super veel mee bezig. Zelfs nu weer een wens voor een 3e kindje ondanks dat het soms wat lastig is, maar ik laat mijn pijn niet in de weg staan voor mijn wens❤️ Als je wens echt groot is zou ik het gewoon doen!
Hier hernia onderrug gehad toen ik 15 was. Ben nu bijna 30. Dus wel lang geleden. Heb toen 6 maanden elke week fysio gehad om mn rug sterker te maken. Daarna is t nooit meer zo pijnlijk geweest. Maar mn rug kan wel snel overbelast raken. Dan heb ik er wel last van en moet ik t echt rustig aan doen. Tijdens mn zwangerschappen heb ik totaal geen last gehad van mn rug. Tijdens t borstvoeden heb ik er wel last van gehad, omdat mn houding niet altijd ideaal was. Ik heb wel altijd oefeningen gedaan onder toezicht van een fysiotherapeut om mn rug sterk te houden. Die oefeningen doe ik nog steeds. 1x in de 2 weken een sessie als onderhoud.