testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cle23, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    wanneer kan ik voor het eerst en met welke test, het beste testen?
    ik kan namelijk nu al niet wachten :D

2. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Welke test maakt niet uit. (Alhoewel.. ik zie hier nogal eens die test van cb met een kruisje en die vind ik erg onduidelijk. Iedereen is lyrisch over de kruidvattest) En ik zou pas testen op de dag dat je ongesteld moet worden. Anders heb je nog geen duidelijkheid.

3. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Dat is niet waar , ik teste 2 dagen voor NOD al positief , en een vriendin van mijn 4 dagen voor haar NOD , en zo zijn er wel meerdere dames.

Het is verschillend , ik zou gewoon nog ff wachten en 1 of 2 dagen voor je NOD een test doen , is die niet positief , geen paniek , want het kan ook zijn dat je hgc nog heel weinig is , dan zou ik 1 of 2 dagen NA je NOD testen.

Suc6 :D

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Er wordt aangeraden om pas vanaf je NOD te testen, niet omdat je nog niet positief kan testen daarvoor, maar wel omdat het nog mis kan gaan en je dan toch ongesteld wordt. Dit gebeurt best vaak en het is zo zonde als je 4 dagen voor NOD positief test maar toch ongesteld wordt. Dan kun je dus beter wachten tot 1 dag overtijd bijvoorbeeld, dan heb je meer zekerheid.

5. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ja dat bedoel ik dus! Testen voor je NOD en dan toch negatief testen... Dan weet je toch nog niks? Moet je weer testen. Kost weer geld. Of wat Duchess zegt. Dan test je voor NOD positief en dan word je alsnog ongesteld. Wat heb je daaraan.
    Ik heb er 1,5 over gedaan, maar nooit voor NOD getest. Als ik het hier zo lees, maar goed ook want het heeft me een hoop geld gescheeld.. En TS vraagt wanneer het beste is om te testen.

6. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Klopt, heb ik ook gehad. Voelde allemaal kwaaltjes en kon echt niet wachten met testen dus 2 dagen voor NOD getest. Licht positief. Helemaal in de wolken, werd ik 2 dagen na mijn NOD alsnog ongesteld. Is echt niet leuk :( Ik probeer nu echt een paar dagen na mijn NOD pas te testen al vind ik het ook wel lastig hoor om zo geduldig te blijven :p

7. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0

Iedereen is anders en niet elke vrouw test negatief , of positief & word daarna toch ongesteld.
    Wie weet is ze wel zwanger en test ze 2 dagen voor NOD positief ?
    Dat weet je niet , en een streep is een streep.

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Nikton heeft wel gelijk hoor, scheelt veel geld als je pas na je NOD gaat testen.
    Knap dat jij dat in die 1,5 jaar nooit gedaan hebt.
    Jammer genoeg heb ik niet zoveel geduld, 1 of 2 dagen voor je NOD kan je wel testen.

Bij alle testen staat, het best is op of na je NOD te testen.

9. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Het is net hoeveel je voor een test wil betalen..
    Je heb ze van 5 euro maar ook van 20 dus.. :rolleyes:
    En je hoeft er niet meteen 5 te doen hoor , meestal zegt 1tje wel genoeg.. :D

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @nathalie, niet als je 1,5 jaar bezig bent en iedere maand test, maar we dwalen af. ;)

11. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ze zegt toch dat ze dat nooit gedaan heeft... ;)
    Iedereen moet het trouwens zelf weten , ik teste voor me NOD positief , en ik vond het wel prettig dat ik het zo snel wist.
    Zoals ik al zei , het is bij iedereen verschillend , en elk lichaam is anders.

8)

Deel Deze Pagina