Hallo ladies, Even een vraagje. Voor mijn zwangerschap was ik al bekend met pds en chronische darmverstopping, tijdens mijn zwangerschap de laatste weken ondanks gebruik van lactulose stroop ook veel last van obstipatie. Nu zijn we gisteren wezen wokken en sinds gisterenavond nu diarree. Ik heb erg opgelet met wat ik at en geen salades of rauwe dingen gegeten. Wel doorgebakken ossenhaas, maar die was ook niet rood ofzo meer. Heb geen koorts. Ik ben nu 28 weken zwanger en moet ik me zorgen maken om mijn kindje of niet?. Misschien ben ik wel overbezorgd. Groetjes
zou me er niet te druk om maken hoor. waarschijnlijk is het niks. Ik heb ook de ene dag kan ik niet, en de andere dag dun. Er is echt een hele kleine kans dat er listeria op zat. Zowiezo haast niet, omdat je geen rauwe dingen hebt gegeten. (rauwkost kan trouwens gewoon hoor, ze horen dat ook te wassen van tevoren en de houdbaarheidsdatum te controleren.) En volgens mij komt listeria meer voor in rauw vlees en vis, dan in groenten.
Waarschijnlijk heb je inderdaad gelijk hoor!. Maar ja maak me nu iets sneller druk om die kleine dan wanneer het alleen om mezelf gaat Thanks!
Ik zou mij niet zo'n zorgen maken. Waarschijnlijk heb je iets op waar sambal of rode peper in zat bijvoorbeeld. Satésaus op? Of iets gefrituurd? Dat zijn bij mij altijd de gevaarlijke ingredienten.
Waarschijnlijk heb je inderdaad gelijk hoor!. Maar ja maak me nu iets sneller druk om die kleine dan wanneer het alleen om mezelf gaat Thanks!
Ik heb dat ook gehad na het uit eten! Ik had zalm gegeten.. De huisartsenpost nog gebeld... Verging van de krampen maar ze stelden me gerust... Je lichaam reageert soms heftiger op dingen als je zwanger bent!! De baby merkt hier niets van... Je lichaam denkt dat is niet okee het moet er snel weer uit! Als je twijfelt gewoon de VK bellen hoor ze stellen je vast gerust! Beterschap!
Dank je. Is nu al iets minder erg aan het worden. Sowieso minder krampen... Dus even aankijken. Verder drink ik goed en temperatuur ik regelmatig. Maar denk/hoop dat het inderdaad mee valt