Weer opnieuw beginnen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Danoontje, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Vorige week van de gyn te horen gekregen dat ik heel voorzichtig blij mocht zijn met een zwangerschap, moest de volgende dag nog even bloedprikken en daaruit bleek dat het toch niet goed was.
    Ik ben ook paar uur na het bloedprikken ongesteld geworden.

Vandaag weer bij de gyn geweest en kreeg een recept voor 3 maanden Clomid mee. Ik zit vandaag aan me 7e cyclus dag en volgens hem kon in vandaag nog beginnen met de Clomid, dan heb ik een eventuele eisprong wat later.

We zullen zien of dit wat gaat uithalen, voorlopig ben ik weer terug bij af en gaan we er weer met volle moed tegenaan voor ons 2e wondertje.

Groetjes Miranda

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meid

Dat is balen, hopelijk doet de clomid zijn werk en ben je snel zwanger van je 2de wondertje.

Heel veel succes.

Liefs wolly

3. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Thanks Wolly, dat hopen wij natuurlijk ook. We zullen zien.

Voor Milan zijn we 3 jaar bezig geweest en uiteindelijk 6 kuren Clomid nodig gehad. Dus afwachten maar ;)

4. wolly

wolly Niet meer actief

Zo dan dat is aardig lang zeg, ga voor je duimen dat het nu wat sneller gaat he.

Had jij ook een onregelmatige cyclus of iets anders, waardaar je aan de clomid moet.

Liefs wolly :)

5. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik had een hele onregelmatige cyclus, als ik 5 a 6x in t jaar ongi was is t veel. Daarom ben ik aan de Clomid gezet, en vanaf toen was t elke maand raak met me ongi, behalve bij de laatste kuur dan ;)

6. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Hopen dat je cyclus nu ook weer gewoon is en dat het snel raak is.
    Zal voor je duimen.

Deel Deze Pagina