Gewicht

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Roos28, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hallo, ik maak mij toch wat ongerust ik ben nu bijna 11weken zwanger en al 4a5kg bijgekomen, ik vind dit vrij veel... Voor mijn zwangerschap heb ik wel een vrij streng dieet gevolgd waarbij ik ruim 20kg ben afgevallen, het dieet bestond voornamelijk uit eiwitten en zeer weinig koolhydraten of fruit, aangezien dit niet gezond is voor de baby ben ik hiermee gestopt en probeer ik gewoon gezond te eten, maar alles komt er precies dubbel en dik aan, ook ben ik bij het zien van de positieve zwangerschap onmiddellijk gestopt met roken, zou dit hier ook mee te maken hebbe ?
    Groetjes en alvast bedankt.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

het is goed dat je gezond bent gaan eten en gestopt bent met roken. Wel heeft dit invloed op je gewicht. Je hebt streng gelijnd en als je nu weer normaal gaat eten, kom je vaak snel aan. Om dit binnen te perken te houden, zou je contact op kunnen nemen met een diëtist. Zij kan jou begeleiden tijdens de zwangerschap. Je bent zo goed afgevallen, dat het zonde zou zijn als het na de zwangerschap er weer aan zit. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina