urine in matras

Discussie in 'De lounge' gestart door geertje29, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertje29

geertje29 Lid

25 aug 2008
    85
    0
    0
    HELP..........

Mijn dochter heeft in ons bed geplast:( Al maanden plast ze niet meer in bed, heb er nog wel een zeiltje onderliggen. Mijn vriend is een paar dagen weg dus ze mocht bij mij in bed. Word ik vannacht wakker, bed nat en niet zo'n klein beetje ook. Heb dr gelijk zout opgestrooid maar het is nog steeds niet droog.

Iemand een tip? Of is ons matras nu toe aan vervanging?

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ik heb een x gelezen dat soda erop moet doen dan stofzuigen is meer om het op te frissen misschien dat het helpt?

succes ermee

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij mij heeft mn kat (!) een keer in mn bed geplast ( Vorige kat, vorige bed ) maar alle schoonmaak zooi die ik er tegenaan gegooid heb heeft niet geholpen. Uiteindelijk omgedraaid en toen we getrouwd zijn samen een nieuw matras gekocht. Wellicht weet Google nog raad??

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik zou even een paar dikke handdoeken vannacht onder het onderlaken doen zodat jij droog ligt en nog wat vocht geabsorbeerd word.
    Ik heb vroeger wel eens zon droom gehad dat je op de wc zit en alles laat lopen toen dat ook gedaan en je merkt er niets meer van.

(kattenpies is natuurlijk een heel ander verhaal :p )

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Nee joh je hoeft geen nieuw matras denk ik! Je bent er meteen bij, da is wat anders dan dat het opdroogt zonder dat er iets aan wordt gedaan.

Volgens mij idd soda erop strooien, dat absorbeert en dan na een tijdje opzuigen. En ik zou de stof goed deppen met een natte doek met een sopje en dan droog deppen.

Succes!

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    O ja, volgens mij zijn er ook genoeg middeltjes om luchtjes uit textiel te halen mocht het blijven ruiken. en je kunt het na het schoonmaken drogen met een föhn.

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    maar ik zou geen febrese gebruiken (best wel een penetrante lucht)

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hier sluit ik me bij aan, soda op het matras strooien even laten liggen en dan met de stofzuiger erover. Haalt gelijk de lucht eruit.

succes!

9. geertje29

geertje29 Lid

25 aug 2008
    85
    0
    0
    Bedankt dames.......ik heb er soda overheen gedaan. Moet dat er lang intrekken dan? en ga straks wel even aan de gang met een fohn.

Haha anders maar een nachtje op de bank

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dan draai je toch gewoon je matras om vannacht? Dan lig je iig droog als het goed is ( Anders is het wel een mega plas geweest als het door en door nat is )

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik zou het gewoon voordat je naar bed gaat opzuigen, en als het dan nog vochtig is het matras van8 even weer omkeren en morgen nog goed laten drogen.

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

soda doe je ongeveer een klein uurtje of ander half
    dan weg stofzuigen
    en voor de zekerheid nog wat handen er op leggen voor als het nog wat nattig is

Deel Deze Pagina