Hallo dames, Mijn zoon heeft dit een paar dagen op zn wangen en weet totaal niet wat t is. Komt t jullie bekend voot? Hij heeft er volgens mij geen last van. Liefs doedie
Misschien schraal van de kou buiten? Mijn dochter had als baby ook zoiets, ze leek daar zelf ook geen last van te hebben. Lekker insmeren met nivea o.i.d., vooral voor je de deur uit gaat.
Ik heb iets wat daar heel erg op lijkt op m'n handen, toevallig van de week voor naar de huisarts geweest. Bij mij is het een soort eczeem. Heb er nu zalf voor. Maar bij mij werd het steeds erger, dus vandaar huisarts+zalf. Als je twijfelt of als het erger wordt, zou ik langs de huisarts gaan, dan kan die oordelen
Lastig...mijn zoon had vorig jaar zoiets,maar meer rond zijn mond. Wij hebben hier een goede drogist op t dorp en heb daar advies gevraagd. Zij dacht aan droogheid door t weer. Advies smeren met bepanthen elke keer na douchen en voor t naar buiten gaan weer en wind balsem van weleda. Dat was hier de oplossing. Voelde ook echt aan als soort pukkeltjes bii mn zoon