Hoi meiden Beetje gek maar ik ben nu 6 weken en ik wist dat ik zwanger was toen ik 4 weken was. Net voordat ik ongesteld moest worden. Ik had toen steeds vooral in de avond een behoorlijk opgezette buik. Dat je echt dacht jeetje ik ben zwanger me buik zet al uit. Nu is dat sinds 2 dagen niet meer.... kan hem niet eens uitzetten zeg maar. Op de een of andere manier word ik daar erg onzeker van! Vanmorgen zelfs nog even een test gedaan die gelukkig meteen knalpositief aangaf in een paar seconden. Is dat in het begin mijn darmen geweest die misschien even een ander plekje moesten gaan zoeken?
Dat is heel normaal. De buik die je nu hebt is nog geen babybuik,maar een buik die opgezet is door je darmen. En het kan best zijn dat die 's ochtends opspelen en 's middags weer weg zijn en dan 's avonds weer opspelen. Of de ene dag wel een buik en de volgende dag weer niet. De echte babybuik komt na een poosje pas. Zo'n beetje na de 12 weken zie je vaak al een beginnend bolletje. MAar ook dit is geheel verschillend per persoon en hoeveel kinderen of zwangerschappen je al hebt gehad etc. Geen zorgen
Bedankt voor je reactie! Stelt me weer gerust. Ja is echt heel gek. Ben heel slank en als ik op mijn rug lig zakt me buik egt in zeg maar. Dat was dus even niet zo. Zag je egt een beetje een opbolling. Maar nu zakt ie weer in😂
Dat gebeurt inderdaad heel vaak, zo vroeg is het echt een darmen buikje. Je baby is tenslotte nog maar zo groot als een bruine boon of pinda dus daar groeit je buik echt nog niet van. Wel van alle andere veranderingen in je lijf. Nu stabiliseren je hormonen misschien weer even en rond of na de 12 weken zal je zien dat je echt een buikje gaat krijgen.