Is dit nu bekkeninstabiliteit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anina, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anina

Anina Actief lid

8 jan 2009
    203
    0
    0
    Bij mijn vorige bevalling heeft de binnen kant van mijn linker bekkenkom een behoorlijke opdoffer gehad. ( Benen in mijn nek i.v.m. schouderdistosie, mijn man moest mijn linker been duwen en is erg sterk) Ik kon twee dagen nauwelijks lopen, toen knapte er iets en was de ergste pijn over,alsof er iets ontwricht was geweest.
    Nu heb ik links pijnklachten in mijn kruis, op scheiding been . Vooral bij onverwachte bewegingen, grote stappen maken, hard lopen, uit bedstappen. Bij normaal bewegen een zeurderig gevoel, niet prettig maar ook niet echt pijnlijk.
    Is dit nu bekkeninstabiliteit? Heeft fysiotherapie zin? ( ik zit er niet op te wachten nog meer afspraken erbij, dus als het zonder kan...)

Groet.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik denk dat het heel verstandig is om eens naar een fysio tegaan. Hij (of zij) kan de diagnose bekkeninstabiliteit stellen. En hij kan je goede oefeningen en tips geven om in ieder geval er voor te zorgen dat het niet erger word.

Imke

Deel Deze Pagina