urine of vruchtwater

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamavan2schatte, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden.

Elke keer als ik hard moet niezen of hoesten(ben verkouden) dan verlies ik vocht,ik denk zelf dat het urine is:( beetje vies natuurlijk maar komt er zomaar uit.
    Terwijl ik helemaal geen volle blaas hebt en daarvoor gewoon naar de wc ben gegaan.
    Is dit meschien dan nog een restje wat in de urine buis zit? of meschien(wat niet te hopen is) vruchtwater?
    Vind het ook niet echt naar urine ruiken,maar drink ook erg veel water met dit warme weer dus sterk ruiken kan het haast ook niet.
    (is te waterig voor afscheiding,en volgens mij komt het daar ook niet vandaan)

Wie heeft hier ook last van of last van gehad?

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Lig nu zelf met gebroken vliezen, of een scheurtje erin in het ziekenhuis.

Ik heb niet continu vochtverlies. Verlies nu zeg druppeltjes vocht. Ziet eruit als water. Het inleggertje is nat maar zonder kleur of geur.

Bij mij komt het er ook niet uit als ik hoest of nies. Ik voel het gewoon af en toe opeens lopen.

Zou het zeker even navragen voor de zekerheid hoor. Ikzelf herkende het ook niet namelijk..

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik dacht het laatst ook te hebben..
    Maar bleek gewoon vochtverlies van erruugg.dunne afscheiding.. Dat kan schijnbaar ook voorkomen in de zwangerschap...
    Maar ik zou het zeker even laten checken als ik jou was...

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik heb dat tijdens de zwnagerschap ook vaak dat als ik hoest/nies er urine 'lekt'. Ook als ik net naar de wc ben geweest. Maar ik voel duidelijk dat het urine is...

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Urinelek heb ik ook wel, dan ben ik als het ware al klaar met plassen en dan denk ik klaar te zijn en dan komt er nog wat uitgeperst..als de baby er tegenaan duwt, of juist vanaf gaat zeg maar. Ik voel dat niet, maar heb dat zelf even getest uit welk gaatje het komt....sja je moet soms even op onderzoek uit ;)

6. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb het zelfs twee keer niet doorgehad. Dus ik zou het gewoon ff controleren.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mij was het met hard hoesten dat ik wat urine verloor...
    heb het deze zwangerschap nu 2x een weekje gehad en eromheen niet zeg maar.
    als je het niet vertrouwt zeker even bellen, beter het zekere voor het onzekere toch!

Deel Deze Pagina